Новини vs "зроби сам". Що і коли дивляться українці на YouTube

1085
25 липня 2016

Аналіз української аудиторії YouTube Audience Profiling Study 2016 показав, кількість юзерів сервісу в Україні зростає швидше загальносвітових темпів.

Час перегляду відео в Україні збільшується на 70% щороку.

Так відбувається завдяки молоді, яка заходить на YouTube щодня. Майже 70% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років дивляться відео хоча б раз на добу.

Зростає і число переглядів відео з мобільних пристроїв ­– половина опитаних підключаються до сервісу через свої смартфони.

Найчастіше українці дивляться відео вдома – 96%.

Помітно менше людей заходять на YouTube в офісі, школі або іншому навчальному закладі, а 20% – переглядають у дорозі або іншому місці поза домом.

Дослідження показало, що більше половини користувачів (59%) віддають перевагу перегляду ввечері або перед сном.

Так відбувається тому, що люди хочуть відпочити і втекти від щоденної рутини (37%) або розважитися і знайти натхнення (36%).

Популярними є відео, пов'язані з хобі або інтересами – 36%. Їм трохи поступаються новини – 29%.

Найпопулярнішими жанрами YouTube-відео українські користувачі назвали музику, гумор, відео з серії "зроби сам", кулінарні рецепти, новини і телевізійні шоу.

26% українців віком від 25 до 44 років розповіли, що вони дивляться YouTube частіше, ніж телебачення.

А 31% користувачів говорять, що вони почали дивитися телевізор рідше, відтоді як користуються YouTube.

Найпопулярнішими жанрами YouTube-відео українські користувачі назвали музику, гумор, відео з серії "зроби сам", кулінарні рецепти, новини і телевізійні шоу. Фото bloomua/Depositphotos

Хоча мотиви перегляду ТБ і YouTube схожі – відпочинок, розваги або пошук натхнення.

Дослідження також показало, що серед користувачів, які нещодавно щось купували, 57% перед тим дивилися відео на YouTube. Воно допомогло у прийнятті рішення.

Опитування провела компанія PBN Hill+Knowlton Strategies.

Розмір вибірки по Україні – 1251 респондент віком 16+.

powered by lun.ua