Без скандалів, інтриг і сенсацій. Facebook фільтруватиме провокативні заголовки новин
Уже цього четверга Facebook почав оновлювати принцип стрічки новин так, щоб скоротити кількість новин із заголовками, які безпідставно провокують користувачів натискати на посилання та дезінформують їх.
Про це повідомили розробники Крістін Хендрікс та Алекс Пейсаковіч в офіційному блозі соцмережі.
Відтепер у стрічці новин фільтруватимуться заголовки на зразок: "Коли вона заглянула під диванну подушку, побачила це… Всі шоковані!" або "Він поклав часник у взуття перед сном, що відбулося далі – неймовірно!"
[L]"Ми часто чули у відгуках людей, що вони хочуть бачити менше історій із провокативними заголовками. Вони ведуть до рекламних, неперевірених матеріалів, збивають з пантелику користувачів, – розповів Хендрікс Пейсаковіч.
"Це оновлення дозволить менше бачити такої інформації й більше натрапляти на ті новини, які дійсно цікаві людям".
За яким принципом фільтруватимуться заголовки?
Розробники Facebook повідомляють, що класифікувати десятки тисяч заголовків з огляду на 2 ключові моменти:
- Якщо він втаємничує чи замовчує інформацію, про яку йтиметься у тексті.
- Коли він перебільшує сказане у статті, щоб викликати оманливі очікування у читача.
Наприклад, заголовок "Ви ніколи не повірите, хто спіткнувся й упав на червоній доріжці" підпадає під перший пункт, оскільки не дає зрозуміти зміст матеріалу (Хто упав? Де? Коли?).
Інший варіант "Яблука насправді шкідливі для здоров'я!" – вводить в оману читача, оскільки лише надмірне вживання яблук щодня може зашкодити здоров'ю.
Розглянувши тисячі прикладів, на які жалілися користувачі соцмережі, розробники створили систему, яка визначає фрази, що найчастіше вживаються у заголовках такого типу.
Принцип її роботи схожий на спам-фільтри в електронній пошті, пише The Daily Mail.
Facebook змінює механізм формування новинної стрічки, зменшуючи кількість статей з провокативними заголовками. Фото Mactrunk/Depositphotos |
"Одна з основних цінностей наших новин – вони повинні бути справжніми на платформі Facebook, – підтримує колегу Крістін Хендрікс.
Саме тому ми наполегливо працюємо для розуміння, який тип історій та постів люди вважають потрібними настільки, щоб частіше з'являтися у стрічці.
Ми також намагаємося зрозуміти, які історії вводять користувачів в оману та спамлять, аби допомогти їм позбутися такого типу інформації"
Творці соцмережі, яка має близько 1,7 мільярда користувачів, говорять, що боротися зі спам-заголовками складно, оскільки "клікабельні" й заманливі історії створюються не для задоволення читацьких потреб, а з рекламною ціллю.