Комп'ютерні ігри підвищують інтелект дітей, а соцмережі понижують – дослідження
Але ті, хто годинами просиджує у соцмережах, на зразок Facebook, пасуть задніх, пише The Daily Mail.
Науковці протестували більш ніж 12 000 австралійський підлітків у віці 15 років. Учасники проекту виконували завдання із математики, природничих наук, читання та відповідали на запитання щодо кількості часу, який вони проводять у соцмережах та граючи в комп'ютерні ігри.
Підлітків тестували за відомою системою Pisa (Program for International Student Assessment), яка перевіряє обізнаність дітей у базових дисциплінах кожні 3 роки у більш ніж 70 країнах. Україна також приєднається до цієї програми у 2018 році.
[L]За результатами дослідження, науковці довели, що відеоігри можуть допомогти учням застосувати й покращити вміння, отримані у школі.
"Учні, які грали щодня, отримали на 15 балів більше у тесті з математики й на 17 балів перегнали ровесників на природничих науках", – розповів Альберто Поссо з Університету у Мельбурні (Австралія).
Коли дитина грає у відеогіри, вона вчиться розв'язувати задачі й долати перешкоди, щоб перейти до наступного рівня. Це передбачає застосування знань та вмінь у базових науках.
Учителі повинні шукати можливостей застосовувати нежорстокі відеоігри на уроках", – порадив Альберто Поссо.
Також доктор Поссо розповів, що тінейджери, які щодня тривалий час спілкувалися з друзями на Facebook, отримували на 20 балів менше на тесті з математики, ніж однолітки, які не мають профілів у соцмережах.
"Учні, які постійно сидять у соціальних мережах, звісно втрачають час, який могли б використати на навчання. Але з іншого боку це показує, що вони жертвують математикою та іншими науками заради соціалізації.
Учителі також можуть використовувати соцмережі для того, щоб привернути увагу учнів до навчання", – пояснив науковець.
Науковці довели, що відеоігри можуть допомогти учням застосувати й покращити вміння, отримані у школі. Фото ChamilleWhite/Depositphotos |
Альберто Поссо також не заперечує, що існує багато зовнішніх факторів, здатних уплинути на прогрес школярів.
Наприклад, учні-іноземці або представники недомінантних етнічних груп, за результатами дослідження мали більше шансів пасти задніх, ніж ті, хто багато часу проводив у Facebook.