У школах Китаю застососують технології віртуальної реальності

660
11 серпня 2016

Китай – ідеальне місце для впровадження класів майбутнього, йдеться на The Mashable.

Відтепер не буде учнів, які дрімають за останньою партою. Спеціальне програмне забезпечення визначатиме, чи відволікається школяр від заняття, по тому, як він відхиляє голову.

Нудні лекції одразу стануть жвавішими – учень навіть зможе змінити стать учителя, якщо йому так більше подобатиметься. Наприклад, зробити віртуальним викладачем чоловіка в культурах, де викладають переважно чоловіки.  

"Це інновація назрівала протягом достатньо тривалого часу",  – розповів Ян-Мартін Ловендаль, віце-президент компанії Gartner Inc.

Якщо існує місце, де вона працюватиме, Китай і Корея – саме ті країни. Віртуальні проекти у школах – це революційно але також необхідно. Очевидно ж, що нинішні освітні моделі не відповідають потребам часу".

Школи давно адаптувалися до застосування комп'ютера, але нововведення спрямоване на докорінні зміни потенціалу освіти.

Викладачі можуть бути замінені чи доповнені цифровими зображеннями за допомогою розроблених алгоритмів. Прихильники ідеї віртуальної реальності у школі вважають, що починати адаптовувати дітей потрібно вже зараз, оскільки найближчим часом прогнозують зменшення кількості вчителів.

Китайські компанії готові взяти на себе комерціалізацію проекту. Наприклад, NetDragon хоче стати одним із перших, хто долучиться до ініціативи.

Компанія уже виплатила 77 мільйонів фінтів (100 мільйонів доларів) для британського провайдера онлайн-освіти Promethean World і зараз обслуговує 2,2 мільйони вчителів та 40 мільйонів учнів.

Вони займаються дослідженням віртуальної реальності у школах, щоб визначити, чи можна перевести навчальні програми у новий формат.

"Ми хочемо відстежувати не тільки, як діти навчаються у класі. Ми прагнемо розуміти, як вони поводяться, коли розмовляють по мобільному телефону, просто йдуть, щоб мати повну картину", – поділився віце-президент NetDragon Саймон Леунг.

Він також додав, що ця технологія може бути готова уже до 2017 року.

Усі компанії, які візьмуться за впровадження проекту віртуальної реальності у школах, збиратимуть дані тільки з дозволу батьків та офіційних опікунів дітей.

Працівники шкіл, у свою чергу, повинні будуть також визнати, що технології витіснять більшість їхніх основних повноважень.

Нудні лекції одразу стануть жвавішими – учень навіть зможе змінити стать учителя, якщо йому так більше подобатиметься. Фото Wavebreakmedia/Depositphotos

Крок на зустріч цифровому світу допоможе розробникам також відкрити нові здатності людини, її творчий потенціал. Дослідники передбачають, що зможуть допомагати таким чином у лікуванні хвороби Альцгеймера.

До розробки технологій віртуальної реальності активно долучалися європейські розробники. Попри це, вони не спішать впроваджувати їх у школах. Китайські компанії – більш розкуті. Вони одразу взялися за реальне втілення проектів.

Генрі Лау, доцент Гонконзького університету допомагає керувати лабораторіями віртуальної реальності. Науковець вивчає інтерактивне моделювання предметів.

Він вважає, що дешевше впроваджувати інновації саме в Китаї.

"Багато місцевих компаній, як правило, використовують економічно ефективні платформи для розробок", – зазначив Лау.

Батьки у Китаї також охочіше зголошуються на експерименти, ніж європейські.

"У віртуальній реальності, якщо учень робить паузу й розглядає, наприклад, зоряне небо у цей час – розробники бачать, що він цим цікавиться й реагують на його інтереси", – розповів Генрі Лау.

powered by lun.ua