Українці створили кобуру для телефону і за добу зібрали необхідні кошти на Kickstarter
Видання ain.ua нагадує, що після дебюту на краудфандінговой платформі з набором преміум-аксесуарів для чоловіків влітку 2015 року та виходу сукні-трансформера Omnia в цьому році, компанія запустила збір коштів на кобуру для телефону.
Перша версія цього продукту Phonster зібрала в 17 разів більше мети – майже $85,000.
Нова модель Phonster X за першу добу зібрала $26,000. До завершення кампанії залишається ще 40 днів.
"Початкова ідея запуску на Kickstarter народилася з плану виходу на західні ринки, так як краудфандінг на той час вже став "інноваційно-модним" і ефективним способом реалізації цього завдання", – пояснює СЕО проекту Макс Гера.
На підготовку до краудфандінгу останньої кобури для смартфона, яка кріпиться на ременях навколо торсу, у AGE пішло близько восьми місяців. Основну частину часу зайняли розробки прототипів і фінального дизайну. Цикл виробництва і тестування повторювався п'ять разів, поки команда не реалізувала всі опції і ідеї фанатів минулого продукту.
[L]"Нам вдалося побудувати чудові стосунки з Бекер минулого проекту, тому велика частина інновацій, введених нами в другій версії продукту, була узгоджена з ними і створена завдяки їхнім рекомендаціям. Завдяки такій стратегії на даний момент 55% тих, хто вже робили замовлення, із загального числа Бекер", – говорить Гера.
Незважаючи на те, що багато хто сприймає Kickstarter як майданчик для технологічних продуктів, в категорії Product Design, де виходять і продукти AGE, багато проектів не пов'язаних з технологіями, "але обов'язково з креатином".
Аудиторія продуктів одеської команди, за винятком сукні Omnia, це 70% чоловіків, з ключовим сегментом від 24 до 33 років.
"Наші покупці – це все ті ж прихильники інновацій і креативу, шанувальники шкіряної продукції, і ті люди, хто носить EDC kits в своїх кишенях", – уточнює СЕО.
Аудиторія продуктів одеської команди - чоловіки від 24 до 33 років |
Основні ринки для Phonster X: США, Канада, Австралія, Малайзія, Франція, Великобританія і Японія. США займає перше місце завдяки кількості жителів, до того ж Kickstarter для них - локальний продукт.
При цьому після закінчення кампанії Kickstarter продовжує приносити користь. За словами СЕО Phonster X, якщо кампанія назбирає значно більше, ніж заявлена сума, то обсяг додаткових замовлень в перші два-три місяці після закінчення кампанії може скласти до 20% від суми збору на платформі.