Прайс-агрегатор як інструмент просування інтернет-магазину ®

96
28 березня 2017
 

Через інтернет продавати простіше і вигідніше: легше залучити клієнта, більше маневрів з рекламою, покупцеві простіше порівняти ціни, а продавцеві зручніше пропонувати послуги. Будь-який власник сайту має знати, що таке SEO-оптимізація, з якої і рекомендується починати торгову діяльність, маючи невеликий бюджет. Хто не в темі: SEO-оптимізація потрібна для того, щоб підігнати сайт під пошукові системи і, як наслідок, отримати більше відвідувань інтернет-користувачів і доходу. Також ефективному просуванню сприяють цінові агрегатори, які допомагають підвищити популярність магазину. Як це відбувається?

Почнемо з того, що взагалі таке прайс-агрегатор. Кажучи доступною мовою, це сайт, де можна порівняти ціни. На одному ресурсі відображаються ціни вітчизняних інтернет-магазинів на конкретний товар. У такий спосіб покупцеві простіше знайти вигідну цінову пропозицію. Порівняти ціни українських магазинів можна на http://price.ua/: це один з найбільш відвідуваних прайс-агрегаторів України.

Потенційний покупець заходить сюди з високою ймовірністю що-небудь придбати, а не просто порівняти ціни і піти. Здебільшого покупець вже знає, що він буде замовляти, і зайшов сюди, щоб визначитися з місцем для оформлення замовлення. Тому продавцеві вкрай вигідно бути у списку рекламодавців в ціновому навігаторі.

Визначаючи ефективність розміщення в навігаторах, недостатньо керуватися лише кількістю переходів за посиланням. Важливо зіставити вартість залучення одного клієнта з кожного ресурсу і визначити вартість одного продажу по кожній категорії товарів.

Також майте на увазі:

  • не варто публікувати товари, яких немає в наявності;
  • не потрібно пускати усе на самоплив і розміщувати відразу весь асортимент;
  • якщо на товар немає попиту — краще прибрати його з сайту (оскільки інакше це марна трата грошей на кліки).

Дотримуючись цих простих рекомендацій, ви матимете поштовх до раціональної побудови бізнесу.

PROMOTED

powered by lun.ua