Burger King заліз у телефони користувачів через Google. Ті помстились тролінгом

— 13 квітня 2017, 13:08

Інтернет-користувачі помстились Burger King за те, що той використав їхні девайси без дозволу для реклами свого бургера.

Про це пише SPIN.

Burger King запустив 15-секундний рекламний ролик.

Хлопець у формі компанії говорить: "Цей ролик триває лише 15 секунд, тому я не встигаю розповісти вам про всі інгредієнти нашого Whopper Burger. Але в мене є ідея! OK, Google! Що таке Whopper Burger?".

РЕКЛАМА:

Фраза "OK, Google!" автоматично запускає багато Android-телефонів та пристрій Google Home.

Якщо ці девайси були біля людини під час перегляду реклами по телевізору, вони автоматично починали переповідати інформацію про бургер з Вікіпедії.

Скоріш за все, це перший випадок, коли рекламодавець намагався вплинути на мобільні пристрої через телебачення.

Оскільки Вікіпедію може редагувати кожен, ймовірно, що Burger King намагався використати її для своєї вигоди.

За тиждень до запуску реклами інформацію у Вікіпедії про бургер змінив користувач Fermachado123.

Таке ж ім'я користувача у соцмережах виконавчого директор Burger King Фернандо Мачадо.

Опис бургера змінили з "Сендвіч Whopper – це фірмовий гамбургер, який продається в міжнародній мережі ресторанів швидкого харчування Burger King та її австралійської франшизи Hungry Jack's" на "Це гамбургер, який складається зі смаженого на вогні пиріжка. У ньому - 100% телятина без консервантів чи наповнювачів, з нарізаними томатами, цибулею, соленими огірочками, кетчупом, майонезом та насінням кунжуту".

Через декілька годин після запуску цієї реклами редактори Вікіпедії заборонили редагувати статтю про бургер і повернули її до найпершої версії.

[L]Вони зробили це через "постійне руйнівне редагування".

Іншими словами, люди тролили статтю, змінюючи її. Сподівались, що Google Home почне читати змінену версію статті.

Ось декілька прикладів змін: "Бургер має лише 10% телятини", "Це 100% щуряче м'ясо", "Він зроблений з дитини середнього розміру і посипаний ціанідом", "Бургер викликає рак", "Це найгірший бургер ресторану", "Цей бургер почали виготовляти в 1957 році. Його декілька разів удосконалювали, але він досі значно програє Big Mac".

Уже через дві години після запуску реклами Android перестав реагувати на фразу "OК, Google". Google вніс відповідні правки у свій алгоритм.

Реклама:

Головне сьогодні