У Британії заборонили рекламу туші для вій через використання Photoshop

— 19 квітня 2017, 18:16

Британське наглядове відомство з рекламних стандартів (ASA) помітило у ролику про туш для вій Rimmel за участі моделі Кари Делевін сліди використання Photoshop.

Косметичний засіб для очей Scandaleyes Reloaded рекламували не повідомивши користувачів про "доповнення" природних вій штучними та домальовування форми очей 24-річної моделі, йдеться на ВВС.

[L]ASA зробила висновок, що у теперішньому форматі реклама є неприйнятною для показу на телебаченні і не повинна з'являтися в ефірі.

Експерти ASA вважають, що при монтажі та на пост-продакшн ролика вії Делевін все-таки подовжили та зробили густішими, що може вводити в оману потенційних покупців.

РЕКЛАМА:

Представники компанії-власника марки Rimmel, Coty UK, повідомили, що корекція вій моделі, яка рекламує товар – звична практика у косметичній індустрії.

Крім того, вони заперечують факт видовження вій моделі на етапі пост-продакшн.

У Coty шкодують про рішення наглядового відомства, однак не протестуватимуть проти такого рішення.

Реклама:

Головне сьогодні