Нацрада зафіксувала лайку в анонсах телеканалів СТБ і Новий

— 10 травня 2017, 12:14

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення із 24 по 26 квітня 2017 року провела моніторинг та зафіксувала в ефірі СТБ і Нового каналу вживання брутальних слів і висловів у анонсах окремих передач.

Нацрада зафіксувала лайку в анонсах програми "Від пацанки до панянки". Фото novy.tv

"Брутальні висловлювання на СТБ були зафіксовані в анонсах передач "МастерШеф. Діти" і у спецпроекті "Вікон" "Сусіди". На Новому це стосувалося анонсів передач "Від пацанки до панянки", оголошення набору на наступний сезон проекту "Від пацанки до панянки" та "Серця трьох", – йдеться у повідомленні регулятора.

Анонси цих проектів виходили як у ранковий, так і в денний час, коли вони є доступними для перегляду юними глядачами.

[L]"Зважаючи на те, що показ передач та їх анонсів із використанням брутальної лексики може зашкодити інтелектуальному і духовному розвитку дітей, Національна рада звертає увагу телеканалів на дотримання норм законодавства і вимог щодо часорозділу при поширенні програм і передач, які можуть завдати шкоди фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх та юнацтва", – повідомляють у Нацраді.

Під час моніторингу 10 – 16 квітня та 25 квітня 2017 року Національна уже фіксувала брутальну лайку у програмах українських телеканалів.

Тоді регулятор помітив на телеканалах М1, 1+1, СТБ, Новий, 5 канал та НТН:
- відкрите озвучення брутальних висловів;
- часткове приховування (запікування) окремих букв;
- повне приховування (запікування) брутальних слів із використанням їхнього субтитрування;
- повне приховування (запікування) із залишенням артикуляції та змісту, зрозумілого з контексту;
- вживання брутальної лексики дітьми;
- документальні відеоматеріали в умовах реального бойового зіткнення.

Нацрада зверталася із проханням усунути такі ознаки порушень, оскільки вони можуть негативно впливати на дитячу аудиторію.

Реклама:

Головне сьогодні