Підтримай нас, щоб ми без обмежень могли продовжувати роботу – долучайся до Клубу УП!
Підтримай роботу журналістів

Мама їсть, а син через пуповину вгадує смаки. Skittles привітали із Днем матері

10 травня 2017, 13:11

До дня матері, що відзначають другої неділі травня, компанія Skittles випустила рекламний ролик, який викликав неоднозначні емоції у тих, хто його переглянув.

Skittles випустила рекламний ролик до Дня матері

У відео дорослий син пов'язаний із мамою пуповиною вгадує смаки цукерок Skittles, які вона їсть. Обоє сидять на дивані у вітальні.

"Мамо, я так люблю їсти Skittles щоразу як ти їси їх", – говорить юнак.

[L]"Мені подобається, що ти їси Skittles щоразу як я роблю це", – відповідає його мама.

"Я скучив за татом", – каже син.

РЕКЛАМА:

У коментарях під роликом на YouTube користувачі припустили, що компанія намагалася створити мем, інакше навіщо було б знімати таку історію.

Інші запропонували ідею, що хтось із креативників компанії вигадав зробити такий ролик і запропонував керівництву. "Звучить непогано", – відповіли там.

"Що за …?" – не вгавають коментатори.

"Бачите діти, ось чому пуповину перерізають одразу після народження дитини", – додають користувачі YouTube.

Реклама:

Головне сьогодні

Суспільство
У Києві померла 28-річна жінка, яку не госпіталізували попри скарги на серце: чоловік звинувачує лікарів
Здоров'я
Заспокійливі, сердечні краплі та алкоголь: як не варто боротися з тривожністю. 13 запитань до лікаря-психіатра
Суспільство
Боровся за життя 5 днів: у лікарні Києва помер 12-річний хлопчик, який виліз на електричку
Суспільство
"Боюся за своє життя": вчений з ПАР заявив про напад і сексуальне насильство на антарктичній станції
Суспільство
Скандал у НАНУ: Рада молодих вчених тимчасово відсторонила очільницю через імовірний плагіат у дисертації
Суспільство
Боксер Олександр Усик захистив дисертацію і став доктором філософії у галузі права