Мама їсть, а син через пуповину вгадує смаки. Skittles привітали із Днем матері
До дня матері, що відзначають другої неділі травня, компанія Skittles випустила рекламний ролик, який викликав неоднозначні емоції у тих, хто його переглянув.
Skittles випустила рекламний ролик до Дня матері |
У відео дорослий син пов'язаний із мамою пуповиною вгадує смаки цукерок Skittles, які вона їсть. Обоє сидять на дивані у вітальні.
"Мамо, я так люблю їсти Skittles щоразу як ти їси їх", – говорить юнак.
[L]"Мені подобається, що ти їси Skittles щоразу як я роблю це", – відповідає його мама.
"Я скучив за татом", – каже син.
У коментарях під роликом на YouTube користувачі припустили, що компанія намагалася створити мем, інакше навіщо було б знімати таку історію.
Інші запропонували ідею, що хтось із креативників компанії вигадав зробити такий ролик і запропонував керівництву. "Звучить непогано", – відповіли там.
"Що за …?" – не вгавають коментатори.
"Бачите діти, ось чому пуповину перерізають одразу після народження дитини", – додають користувачі YouTube.