Мама їсть, а син через пуповину вгадує смаки. Skittles привітали із Днем матері

651
10 травня 2017

До дня матері, що відзначають другої неділі травня, компанія Skittles випустила рекламний ролик, який викликав неоднозначні емоції у тих, хто його переглянув.

Skittles випустила рекламний ролик до Дня матері

У відео дорослий син пов'язаний із мамою пуповиною вгадує смаки цукерок Skittles, які вона їсть. Обоє сидять на дивані у вітальні.

"Мамо, я так люблю їсти Skittles щоразу як ти їси їх", – говорить юнак.

Реклама:

"Мені подобається, що ти їси Skittles щоразу як я роблю це", – відповідає його мама.

"Я скучив за татом", – каже син.

У коментарях під роликом на YouTube користувачі припустили, що компанія намагалася створити мем, інакше навіщо було б знімати таку історію.

Інші запропонували ідею, що хтось із креативників компанії вигадав зробити такий ролик і запропонував керівництву. "Звучить непогано", – відповіли там.

"Що за …?" – не вгавають коментатори.

"Бачите діти, ось чому пуповину перерізають одразу після народження дитини", – додають користувачі YouTube.

Реклама:



Реклама: