#moneycanchallenge: Користувачі соцмереж роблять фото з грішми, щоб допомоги дітям
До Міжнародного дня захисту дітей благодійний фонд "Таблеточки" запустив флешмоб #moneycanchallenge.
Користувачі соцмереж обирають грошову купюру, яка відповідає сумі благодійного пожертвування для онкохворих дітей, згинають її навпіл і роблять фото, на якому зіставляють частину зображення з купюри зі своїм обличчям.
[L]Вони викладають свої знімки із хештегом #moneycanchallenge і позначають друзів, яким передають благодійну естафету.
А головне – учасники флешмобу на сайті фонду "Таблеточки" роблять пожертвування для онкохворих дітей.
"Ми хочемо, щоб про дітей та їхні потреби пам'ятали увесь рік, а ще ми хочемо дружно відзначити початок літа і подарувати його тим, хто зараз хворий і потребує допомоги, тим, хто проведе своє літо в лікарні, але завдяки нашій допомозі отримає багато літніх днів в майбутньому", – пишуть організатори флешмобу.