Школярі зможуть безкоштовно вивчати англійську онлайн – заступник Гриневич
З вересня усі українські школярі зможуть долучитися до безкоштовного вивчення англійської мови онлайн на платформі Lingva.Skills.
З вересня усі українські школярі зможуть долучитися до безкоштовного вивчення англійської мови онлайн. Фото VectorStory/Depositphotos |
Про це йшлося на зустрічі заступника міністра освіти і науки України Павла Хобзея з представниками Lingva.Skills, повідомляє МОН.
На платформі уже зареєстровано і безкоштовно навчаються представники понад 800 загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів з усіх регіонів України.
"Зараз діти з сільської місцевості, на жаль, мають в 10 разів менше шансів успішно здати ЗНО з англійської мови, ніж їхні однолітки з міст. Такі проекти як Lingva.Skills, що надають будь-якій дитині можливість якісно та безкоштовно підвищити рівень знань з англійської в режимі онлайн, є гарним інструментом, щоб зрівняти цей шанс", – відзначив Хобзей.
Для участі в проекті потрібно на сайті www.lingva.ua подати заявку від навчального закладу, вказавши назву, приблизну кількість охочих вивчати англійську та контактний e-mail.
[L]З представником навчального закладу зв’яжеться координатор, відправить проект офіційного листа, який потрібно підготувати, та подальші інструкції.
Реєстрація відбувається винятково через офіційні заявки. Використовувати онлайн платформу можуть не лише учні або студенти, а й викладачі та адміністрація закладу.
Навчання відбувається в зручний для користувача час. Термін вивчення – необмежений, але зазвичай становить 3-6 місяців.
Курс англійської рівня А1-А2 складається з 150 уроків, кожний з яких трьома видами вправ тренує граматичну або розмовну конструкцію.
Тож користувачі отримують практичні навички, які дозволяють швидко почати розмовляти англійською мовою.
Наразі розробляється наступний рівень В1, а також навчальний контент з німецької мови.
"Окремо ми створили спеціальний функціонал для викладачів англійської мови, де є можливість давати індивідуальні домашні завдання учням відповідно до навчальної програми та бачити їхній прогрес у навчанні. Такий підхід "змішаного навчання" ("blended learning") значно зекономить час викладача на перевірку домашніх завдань", – повідомив голова Асоціації інноваційної та цифрової освіти Станіслав Куценко.