"Я – не жертва". Жінка зі скандальної реклами Dove підтримала творців ролика

— 12 жовтня 2017, 15:42

Після шквалу критики рекламного ролика Dove, де темношкіра жінка знімає верхній одяг і, завдяки використанню лосьйона, стає чистою (світлошкірою), героїня відео вирішила заступитися за компанію.

Та сама темношкіра жінка, що знімала кофтинку, Лола Огунемі, написала для The Guardian блог, у якому розповіла, що не конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.

"Із самого дитинства я постійно чула: "Ти така гарненька як для чорношкірої дівчинки". Я – нігерійка, народилася в Лондоні й виросла в Атланті. З раннього віку я постійно відчувала ставлення суспільства до темношкірих, особливо до жінок – які завжди докладають зусиль, аби їхня шкіра викладала світлішою", – розповіла Лола.

Дівчина розповіла, що протягом багатьох років відчувала, як культивується стандарт краси світлошкірої жінки. Моделей залучали до рекламних кампаній, у яких вони показували, як працюють над висвітленням шкіри.

РЕКЛАМА:

За словами Лоли, це дуже впливало на темношкірих жінок, а Dove вирішив змінити такий підхід. Саме тому вона легко погодилася знятися у новому рекламному ролику виробника косметичних засобів.

Фото pennlive.com

"У мене з'явилася можливість репрезентувати моїх темношкірих сестер для міжнародного бренду. Тоді здавалося, що це ідеальний спосіб нагадати світові, що ми – гарні та поціновані", – йдеться у блозі моделі.

Лола розповіла, що зовсім не чекала обурення соцмереж. Про те, що вона знялася у расистській рекламі, дівчина дізналася із повідомлення друга.

[L]Потім модель спробувала погуглити "расистську рекламу" й побачила, що результати у пошуковику Google в основному становили її фотографії.

Їй телефонували із закликами бойкотувати продукти Dove, а друзі намагалися підбадьорити, що над Лолою нібито познущалися.

"Мій досвід із Dove – позитивний. Усі жінки, які знімалися в рекламі, розуміли її концепцію про те, що потрібно доглядати за шкірою. Нам усе подобалося. Здається, що повна ТБ-реклама, на відміну від короткого ролика у Facebook, краще показувала, яку ідею ми намагалися відтворити", – написала Лола.

Негативну реакцію на рекламу лосьйону для тіла дівчина пов'язує із тим, що Dove уже якось потрапляла у скандал на расистському підґрунті. Тепер люди просто неправильно сприйняли месидж та збурилися проти виробника.

"Я поділяю реакцію Dove на їхнє вибачення за образу, яку могла спричинити реклама. Однак вважаю, що компанія також мала відстояти свою креативну ідею та вибір мене, темношкірої жінки, у ролі моделі. Я – не мовчазна жертва помилки у рекламі. Я сильна, гарна й лишуся такою ж", – підсумувала Лола.

Реклама:

Головне сьогодні