Не будьте таким пасажиром! Авіакомпанія розвідала, що саме викликає набільший дискомфорт у польоті
Найбільше пасажири під час польотів літаками стараждають у битвах за підлокітник.
Це виявила авіакомпанія British Airways, яка опитала 1500 пасажирів із США та Європи. Дослідження цитує The Huffingtonpost.
Запитували у людей про те, як вони полюбляють поводитися під час польоту, що у поведінці їхніх сусідів їх ображає та як це потрібно виправити.
67% мандрівників заявили, що, коли справа доходить до підлокітників, вам слід користуватися лише одним і залишити інший доступним для свого сусіда.
67% мандрівників заявили, що, коли справа доходить до підлокітників, вам слід користуватися лише одним. Фото [email protected]/Depositphotos |
Звичайно, у такому випадку в тримісному ряду один підлокітник буде четвертим. 45% пасажирів погоджуються, що він має належати тому, хто першим сів.
59% пасажирів вважають, що зняти взуття під час польоту – це нормально. Американці менш схильні бути до цього толерантними (60%), британці - більш (78%).
[L]87% мандрівників проти, щоб сусіди знімали ще й шкарпетки.
83% пасажирів вважають, що спілкування з сусідом має обмежитися привітанням та посмішкою. Виняток – 42% американців, які непроти обмінятися історіями з подорожуючими.
80% мандрівників вважають, що розбудити сусіда, щоб сходити в туалет, це нормально, але 40% наполягають, що це можна зробити один раз за політ.
Третина подорожуючих скаржаться, що не змогли розбудити сусіда, а 45% уточнюють, що доводилося перелазити через нього.
66% пасажирів схильні ігнорувати хропіння сусіда. Лише 11% американців розбудять "кривдника", а 20% британців зачеплять сусіда ліктем і зроблять вигляд, що це випадково.
92% мандрівників кажуть, що їм заважає екран ноутбука сусіда, коли у салоні літака вимкнули світло.
Що ще створює дискомфорт для оточуючих у літаку, та як краще не поводитися під час польоту, дивіться на інструкції від перевізника. Для збільшення натисніть на світлину |