Учні з окупованого Донбасу хочуть вчитися дистанційно в Україні – МОН
Серед дітей з тимчасово непідконтрольних територій Донбасу та Криму зростає попит на дистанційну освіту в Україні – не тільки у випускників шкіл, а й в учнів молодших класів.
Фото michaeljung/Depositphotos |
За статистикою департаментів освіти Донецької та Луганської областей, кількість дітей з тимчасово непідконтрольних територій Донбасу, які навчаються дистанційно/на екстернаті, зросла більш ніж на третину, повідомляє МОН.
[L]У Луганській області з 487 учнів у 2015/2016 навчальному році до 747 у 2016/2017н.р.; у Донецькій області – з 1 651 до 2 238 учнів.
"Зараз ми працюємо над тим, щоб удосконалити систему дистанційної освіти в Україні та спрощену систему вступу до вишів і ПТНЗ через освітні центри "Донбас-Україна" та "Крим-Україна". Також міністерство проводить моніторинг якості освітніх послуг переміщеними ВНЗ. Спеціально створена комісія має визначити, якої реальної допомоги та підтримки потребують сьогодні переміщені університети, та запропонувати їм рішення проблемних питань", – зазначив перший заступник міністра освіти і науки Володимир Ковтунець.
Освітяни з Луганської, Донецької та Херсонської областей спільно з місцевими управліннями освіти та департаментом загальної середньої освіти МОН визначили основні потреби дистанційної освіти:
Необхідність розробки і затвердження Положення про дистанційну освіту в середній школі (де передбачити навантаження і тарифікацію вчителів, які здійснюють дистанційне навчання, максимальну кількість учнів в класі тощо) та механізму контролю навантаження вчителя (зокрема, який здійснює екстернат).
Необхідність корекції навчальних планів під потреби дистанційного навчання, запровадження в штатний розклад посади інженера-техніка, завуча, класного керівника, розробки механізму використання залишків освітньої субвенції на потреби дистанційного навчання;
Брак інформації на непідконтрольних, окупованих територіях про дистанційне навчання.
Недостатня кількість шкіл та класів, які здійснюють дистанційне навчання, тощо.