"Чорний – гарний". Гравець "Манчестер Юнайтед" змінив напис на худі H&M

— 10 січня 2018, 12:56

Форвард англійського футбольного клубу "Манчестер Юнайтед" Ромелу Лукаку долучився до акції проти расистської реклами H&M, змінивши напис на худі "Найкрутіша мавпа у джунглях" на "Чорний – значить гарний".

[L]Світлиною з відфотошопленим написом футболіст поділився в Instagram.

До фотографії футболіст додав напис: "Ти – принц, який скоро стане королем. Не дай нікому казати, що ти інакший... #blackexcellence".

Окрім Ромелу Лукаку, про свій протест рекламі худі H&M заявили баскетболіст Леброн Джеймс, репер Diddy, йдеться на CNBC.

A post shared by Diddy (@diddy) on Jan 8, 2018 at 1:00pm PST

Канадський співак The Weeknd публічно завив про припинення співпраці із H&M через випадок із написом на дитячій кофтинці.

The Weeknd написав у Twitter, що не працюватиме більше з H&M, оскільки його сильно образила реклама бренду.

Скандал зчинився, тому що для реклами нової колекції бренд одягу H&M одягнув темношкірого хлопчика в худі "Найкрутіша мавпа у джунглях".

В результаті компанія перепросила й видалила рекламу зі свого сайту, проте продовжує продавати худі.

H&M – не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.

A post shared by LeBron James (@kingjames) on Jan 8, 2018 at 3:58pm PST

Восени 2017 року після звинувачень у расизмікомпанія Dove перепросила за рекламу, на якій темношкіра жінка знімає із себе одяг і перетворюється на білу нібито після використання лосьйону для тіла.

Після шквалу критики рекламного ролика Dove, героїня відео вирішила заступитися за компанію, сказавши, що конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.

У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що більй значить чистий".

Реклама:

Головне сьогодні