Власниця Сердитого Кота відсудила за авторське право $710 тисяч. Кіт і далі сердиться

— 24 січня 2018, 16:17

Для більшості користувачів соцмереж, нахмурений блакитноокий пухнастик Сердитий Кіт (Grumpy Cat) відомий ще із 2012 року.

Сердитий Кіт. Фото thelocal.de

Один із найвідоміших мемів інтернету став популярним після перших фото із написами, на зразок: "Якось я повеселився. Це було жахливо", йдеться на The Washington Post.

Для його власниці, Табати Бандесен, популярність кота стала справжнім порятунком. Монетизація успішного інтернет-образу дозволила їй покинути роботу офіціантки.

На хвилі любові та визнання, Табата започаткувала торгівельну марку Grumpy Cat Limited, намагаючись усіма можливими способами монетизувати свого набурмосеного кота.

Компанія почала виробляти одяг із його зображенням, подушки, чашки, ручки, сумки, книжки авторства Сердитого Кота.

РЕКЛАМА:
Сердитий Кіт і його власниця Табата Бандесен. Фото businessinsider.com

Кота, чи є справжнє ім’я Тардар Соус, запрошували на популярні шоу американського телебачення, на зразок "Today," "Good Morning America" та "American Idol".

Статки започаткованої Табатою компанії за перші кілька років існування зросли із $1 мільйона до $100 мільйонів.

Кіт і далі сердиться. Фото worldofwonder.net

Популярність Сердитого Кота незабаром показала й інший бік – його образ став приводом до кількох судових тяганин стосовно авторського права.

[L]Одна із найгучніших справ, із компанією, що виробляє напої Grenade, завершилася цього понеділка, 22 січня. Табата Бандесен відсудила "у користувачів її брендом" $710 тисяч.

Конфлікт власниці Сердитого Кота та компанії Grenade почався після того, як вони уклали договір про виробництво напою капучіно – "Сердитий Кіт Сердиччіно".

Не узгодивши все вдруге, Grenade знову скористалася брендом Сердитого Кота для реклами іншого напою "Меленої кави Сердитого Кота".

Кіт Тардар Соус особисто відвідував усі судові засідання, які тривали тиждень.

Реклама:

Головне сьогодні