Покрокова інструкція, як стати здоровішим, багатшим і щасливішим за 25 днів

2018 рік уже розпочався. Багато із нас вирішили цьогоріч покращити і вдосконалити себе.

Фото:Yaruta/Depositphotos

Але з чого почати? Бажані цілі нібито й поставлені, але іноді вони такі розпливчасті.

Для тих, хто хоче покращити своє здоров’я, самопочуття, кар’єру і фінансове становище, Business Insider підготував дорожню карту.

За підрахунками вчених, звичка формується 21 день, тож за 25 днів у вас мали б сформуватися нові установки, які допоможуть краще провести рік і досягнути бажаного.

Психотерапевт Кетрін Шафлер розповідає про "пастку амбіцій": погоня за всім, чого ми хочемо, робить нас нещасними:

"Чим більше ви усвідомлюєте себе, тим легше вам буде розрізнити те, що вам подобається, від того, чого ви дійсно хочете.

Як це розрізнити? Ми, люди, по замовчуванню хочемо всього більше: їжі, грошей, друзів, сексу, речей, часу і уваги. Як почати хотіти менше?".

Все починається з першого запитання.

Може здаватись, що вимикання будильника зранку – це маленький подарунок на початок дня, але правда в тому, що це завдає нам більше шкоди, ніж користі.

Коли ми прокидаємося, ендокринна система починає вивільняти спеціальні гормони, що підготувати нас до дня.

А коли повертаємось до сну, цей процес сповільнюється.

До того ж, додаткові хвилини з заплющеними очима не дадуть тілу достатньо часу для відновлення, не буде потрібного йому глибокого сну.

Одним з найпростіших способів стежити за своїм фінансовим прогресом є формула: все зароблене мінус придбане.

Лорен Лайонс Коул заробляє на життя тим, що допомагає людям планувати власні фінанси.

Перша порада, яку вона дає клієнтам – оглянути кожен аспект власних фінансів, включаючи залишки на рахунках.

Коли ви чітко порахуєте всі свої кошти, то можете краще з’ясувати, як ними розпоряджатися.

Лише ви можете сказати босу, що хочете розвитку / підвищення / більшої зарплатні.

Це не обов’язково легка розмова, але вона важлива, пояснює віце-президент The Muse Тоні Томпсон:

"Поговоріть про свої бажання з босом. Впевніться, що вони знають про ваші плани і очікування".

Якщо бос не зможе вам цього дати одразу, це може бути хорошим першим кроком до отримання бажаного.

Під "фейковою роботою" мається на увазі відповідь на електронні листи, створення списків справ, дзвінків, тощо.

Вона важлива, але не забирає багато часу чи концентрації, тому її можна легко зробити дорогою з кав’ярні чи лежачи вдома в піжамі.

А так ви зможете без відволікань фокусуватися на великих проектах від понеділка до п’ятниці.

Попрацюйте без відволікань над найважливішим проектом.

Авторка книг з самоменеджменту Лора Вандеркам рекомендує вносити топ-справу на кожен ранок у свій графік.

Це не так просто, як здається, особливо коли ви приїжджаєте на роботу і бачите наповнену листами електронну скриньку.

Але якщо ви не витрачатимете хоча б 60 хвилин ранкового часу на справи, які дійсно важливі, то потім впродовж дня можете усвідомити, що проводите години за "розгрібанням" повідомлень, витрачаючи час на нетермінові речі.

Якщо це можливо, вимкніть інтернет і працюйте виключно над справою, поки її не завершите.

Або хоча б доки не закінчите важливу частину.

Не претендуйте на ідеальність, просто завершіть.

Потім повернетесь до зробленого і удосконалите його.

Неймовірно важливо зустрітися з успішною людиною, якою ви захоплюєтеся, каже CEO GrowthLab Раміт Сесі.

Про що говорити на зустрічі? Згадайте, як саме ви "познайомилися" з ним онлайн і поясніть, що ви хочете від них (поради про…).

Поважайте їхній час і запропонуйте зустрітися у зручний для них час.

Коли ми працюємо з дому, можемо відчувати, що наша продуктивність падає.

Але є стратегія, яка може допомогти уникнути цих негативних наслідків: змініть свій пейзаж.

Працюйте хоча б 2 години на день поза своїм звичним "робочим столом", і хоча б раз на тиждень поза домом – у кав’ярні, публічному просторі чи ще десь.

Рухатися з місця на місця – чудовий спосіб залишатися сконцентрованим і продуктивним впродовж дня.

Сертифікований професійний організатор Джош Зеркел має пораду для кожного, чий робочий стіл захаращує купа нотаток.

Зберігайте всі нотатки "на цифрі", а написані від руки записки викидайте.

Коли всі файли в одному місці – це чудовий спосіб покращити свою продуктивність.

На нотатки ви повинні витрачати не більше 10 хвилин на день.

Це правило пропонує професорка соціології та експертка зі стосунків Террі Орбач.

Вона розвинула його, коли вивчала стосунки.

Експертка помітила, що більшість щасливих пар знали свою половинку "інтимно" поза спальнею.

І знаходили час, щоб поділитися один з одним сокровенним.

Приготуйте одяг для спортзалу заздалегідь – ввечері.

Найбільшою перепоною для того, щоб спорт увійшов у життєву рутину людини, є додаткові зусилля для того, щоб знайти час на тренування у графіку.

Щоб це полегшити, приготуйте спортивний одяг вночі, щоб ви могли його одразу одягти, якщо займаєтеся зранку.

Ввечері ви уже знаєте, що робитимете наступного дня, тому саме в цей час варто записати свій список вправ.

Таке планування буде швидким та ефективним.

Концепцію "робочої уніформи" уже використовують багато успішних людей, таких як Марк Цукерберг, Барак Обама і Стів Джобс.

Експерти кажуть, що ухвалення маленьких рішень на кшталт "що одягти на роботу", "що їсти впродовж дня", виснажують нас психологічно, хоча ці сили нам потрібні для прийняття інших важливих рішень.

Цей феномен схиляє нас до більш імпульсивних рішень чи бездіяльності, коли потрібно вирішити щось дійсно важливе.

Для робочої "уніформи" вам варто придбати хоча б 3-5 предметів гардеробу для "низу" і не менше 5 для "верху".

Люди, які практикують мову впродовж 15 хвилин перед сном, мають значну перевагу перед іншими користувачами сервісу для вивчення мов Duolingo.

Про це розповідає CEO додатку Льюіс Вон Анн.

В той же час користувачі, які годинами "зависають" в додатку, схильні швидко з нього зникати.

Є таке поняття, як "психологічне навантаження" батьківства – вся психологічна енергія іде на те, щоб запам1ятати, що сина треба записати на уроки плавання, а доньку відвести до стоматолога.

Тому експерти радять скористатися батькам двома правилами:

1. Кожен записує всі родинні обов’язки, які на ньому "висять".

2. Кожен розповідає, які домашні справи йому подобається виконувати, а які ні.

Тоді ви зможете домовитися і розподілити обов’язки так, щоб усі були задоволені.

Ліббі Кейн з’ясувала, що найкращий спосіб протистояти витрачанню коштів онлайн – це поставити онлайн-фільтри.

Тепер усі листи, які стосуються покупок, приходять їй в окрему папку на e-mail.

Вона не відкриває її, доки не усвідомить, що їй потрібно придбати щось конкретне.

Тоді вона цільово це шукає і купує.

Дослідження, опубліковане в журналі "Експериментальна психологія", показало, що люди щасливіші у дорозі, якщо зав’язується розмова з іншим пасажирами.

Тоді вони почуваються продуктивнішими.

Люди не спілкуються з попутниками, бо думають, що попутники не хочуть розмови з ними, припускає дослідження.

Якщо ви зможете подолати цей страх і усвідомити, що ми можете зробити послугу собі і попутникам – ситуація покращиться.

Стратегія проста: впродовж 20 хвилин ви прибираєте, 10 хвилин відпочиваєте, і знову по колу.

Можете обирати інші проміжки: 45 хвилин прибирання на 15 хвилин відпочинку, наприклад.

Цього достатньо, щоб закінчити один шматок роботи, відпочити і перейти до наступного.

Це дозволить вам прибирати поступово, а не хапатися за голову, коли дім буде повністю захаращеним.

Фінансові експерти кажуть, що найважливішою фінансовою ціллю після весілля є створити спільні цілі.

Це означає мати спільні пріоритети.

Важливо відправити дітей до приватної школи?

Для вас неймовірно важливою є літня відпустка за кордон? Чи щось інше?

Прокинулись – походіть 2 хвилини, це допоможе вам прокинутися і зібратися з думками.

До того ж, ви зможете уникнути "шокового пробудження", яке може зіпсувати ранок, а то і настрій на весь день.

Відома бізнес-леді Шеріл Сандберг розповіла про одну зі стратегій, яка допомогла їй упоратися зі смертю чоловіка: щоночі записуйте 3 радісні речі перед тим, як лягти у ліжко.

"Ця проста практика змінила моя життя. Не важливо, що трапилось впродовж дня, я засинаю, думаючи про щось хороше".

А засновник руху позитивної психології Мартін Селігман після 6 місяців дослідження з’ясував, що учасники експерименту, які перед сном писали три позитивні речі, які трапилися з ними за день, почувалися щасливішими і менш депресивними.

CEO GrowthLab Раміт Сесі розповідає, що є 4 запитання, які варто поставити собі, щоб виділити свої "прибуткові" навички:

  1. За що мені уже платять?
  2. Які навички у мене є?
  3. Друзі кажуть, що я сильний у…?
  4. Що я роблю зранку у вихідні?

Витратіть зараз 10- 20 хвилин, щоб записати 5 відповідей на кожне з 4 запитань. Відповіді не мають повторюватися.

Записали? Вітаємо. У вас уже є 20 потенційних бізнес-ідей, які ви можете розвивати.

Бути систематичним у навчанні – розумно.

Ви повинні постійно працювати над собою і запастися терпінням.

"Це як грати на музичному інструменті. Ви не станете чудовим публічним спікером і не покращитесь в рази за 5 днів, але за 5 років ви насправді можете здивуватись, як сильно виросли", – каже Х’юстон.

Тому запишіть собі, чого хочете досягнути за рік, п’ять років і поступово ідіть до мети.

Коли наступного разу запитаєте свою команду, чи все гаразд, помовчіть і порахуйте до шести.

"Майже ніхто не витримає таку тривалу тишу. І вони скажуть вам щось", – каже колишній виконавчий директор Google та Apple Кім Скотт.

Може, згадають, що у вас проблеми з вчасним приходом на зустрічі чи термінами виконання роботи, тощо.

Що б вони не сказали, не пропустіть цього повз вуха.

Більшість опитаних у дослідженні людей вважають, що обіймати чи цілувати близьких перед тим, як іти з дому на роботу – важливо, але набагато менше з них повідомляють про те, що виконують такий ранковий ритуал.

Фізичний контакт пов’язаний з більшою задоволеністю стосунками.

Інше дослідження студентів і дорослих показало, що те, як часто людина обіймає і цілує свою половинку, сильно пов’язано з тим, наскільки вона її любить.

Реклама:

Головне сьогодні