Хто кого? Вчені дослідили, що ефективніше для дітей: онлайн-навчання чи традиційні уроки
Науковці перевірили, що для дітей ефективніше: традиційні книжки чи навчання онлайн.
Висновок очевидний: з паперовими підручниками слід прощатися, а вчительське "Ми так роками робили і це працює" більше не може бути аргументом у суперечках про якість освіти.
Фото: Aletia/ Depositphotos |
4 інтерактивні уроки розробили і представили 2300 учням і 71 вчителю у 13 загальноосвітніх школах США, пише eurekalert.
Перед тим науковці з Університету Орегону оцінили знання всіх учасників експерименту
За результатами підсумкових тестів виявилось, що школярі, які використовували програму онлайн-навчання, освоїли на 18% більше матеріалу, який стосувався математичних та технічних наук, і на 15% краще стали розуміти граматику та лексику англійської мови.
Натомість у тих, хто вчився за традиційними паперовими підручниками, показники результативності були значно нижчими: вони засвоїли лише 5% нової інформації.
[L]Онлайн-уроки побудовані так, щоб учні повністю заглиблювались в процес отримання нових знань.
Все завдяки інтерактивності: діти дивляться відео, грають в розвиваючі ігри, проводять віртуальні експерименти і в онлайн-режимі спілкуються з однокласниками.
Грає роль і яскравий інтерфейс, push-повідомлення, рухливі діаграми і можливість робити електронні нотатки.
На думку авторів уроків, експеримент доводить, що сучасні технології обов’язково слід використовувати в процесі навчання.
Особливо коли це стосується вивчення складних наук.