"Золота" борода: хлопцю порадили не голитися і тепер він рекламує бренд Бекхема
Тотальна мода на огрядні бороди вже потроху минає, але не всім чоловікам варто голитися начисто.
Деяким навіть навпаки – протипоказано збривати волосся на обличчі.
Не вірите? Саме так трапилося з 21-річним бізнесменом Гвілімом Пью.
Життя 21-річного бізнесмена Гвіліма Пью змінила борода |
Хлопець відкрив офіс страхової компанії у своїй запасній спальні. Успішно працював з дому, вів малорухливий спосіб життя, набрав зайву вагу, але був цілком задоволений.
"Я працював по 12 годин на день, у бізнесі все було добре", – цитує чоловіка Boredpanda.
Разом з друзями Гвілім заснував фольклорну групу й вирішив трішки змінити імідж.
Разом з друзями Гвілім заснував фольклорну групу й вирішив трішки змінити імідж |
Саме тоді перукар порадив йому виростити бороду… і це кардинально змінило подальше життя чоловіка.
Стильна борода "підтягнула" за собою трансформацію тіла – Пью сів на очисну дієту і поступово розпочав тренування.
Стильна борода "підтягнула" за собою трансформацію тіла |
А щоб контролювати себе завів Instagram. Саме там на його профіль у соцмережі наштовхнувся валлійський кравець Натан Палмер і запросив Гвіліма знятися у рекламі.
[L]Тепер Гвілім є моделлю лондонського агентства AMCK Models.
Він вже працював з Vans, Bud Light, Diesel, став послом нового бренду Девіда Бекхема House 99… й навряд чи збриє свою "золоту" бороду.
Тепер Гвілім є моделлю лондонського агентства AMCK Models |
Деяким чоловікам просто таки протипоказано збривати волосся на обличчі |
Це певно найкраща ілюстрація до виразу "золота борода" |
Гвілім має дуже мальовничий Instagram |
Бекхем не тільки нашу ДахуБраху взяв на рекламу свого бренду |