Три трюки, якими крамниці змушують наш мозок купувати непотрібні речі
Давно не таємниця, що крамниці та супермаркети використовують хитрощі, щоб заманити нас і змусити щось придбати.
Скільки разів ви приходили у місцевий супермаркет за пакетом молока, а виходили з повним кошиком інших товарів в додаток? Ми теж часто.
Які три найпоширеніші трюки використовують продавці, пояснює Independent.
Порівняння цін
Середньостатистичний супермаркет має так багато товарів, що покупцям попросту бракує часу, щоб логічно зважити, що їм насправді потрібно в цей момент.
Продавці на це і розраховують.
Люди не ходять крамницею з думкою, що витратять один долар і отримають одну одиницю щастя. Вони оцінюють цінність товару, порівнюючи його з конкурентами.
Видання пояснює логіку покупців на прикладі кави.
Nespresso продає стікери кави по 50 сентів за кожен. Люди природно можуть порівняти цю ціну з місцями, де вони купують готову каву у горнятку (2,50 долара), і подумати, що 50 сентів за стікер – хороша ціна.
І навіть якщо півкілограмова упаковка кави коштуватиме трішки дорожче, ніж стікери сумарною вагою 0,5 кг, покупець відчуває це по-різному. Йому може здатися, що стікери – вигідніший варіант.
Вплив музики
Вірите чи ні, музика може дивовижно впливати на нашу поведінку у крамницях.
Для свого дослідження Aдріан Норс переконав супермаркет чергувати звучання французької та німецької музики у алкогольному відділі.
Результати показали, що французькі вина частіше обирали під французьку музику, німецькі – під німецьку.
Сприйняття ціни
Покупці швидко приймають рішення, тому таку поведінку можуть використати хитрі продавці, щоб ви придбали ще щось.
Видання припускає, що коли ви їсте у ресторані, дизайн меню безсумнівно впливає на те, скільки ви витратите.
У меню найдорожчі пункти частіше будуть наверху. Не для того, щоб їх продати, а щоб все інше здавалося кращої якості.
Інші меню видаляють позначку валюти збоку, щоб зробити вибір страви менш чутливим до ціни.
Всі фото: Depositphotos