"Іноді що світліше, то краще": Heineken перепросила за расистську рекламу. ВІДЕО
Пивоварна корпорація Heineken видалила телевізійну рекламу після звинувачень у расизмі.
У відеоролику бармен відправляє барною стійкою пляшку низькокалорійного слабоалкогольного пива повз трьох чорношкірих, яка зрештою зупиняється біля білої дівчини.
[L]"Іноді що світліше, то краще", – з'являється надпис у кадрі у цей момент.
Компанія стверджує, що у гаслі мається на увазі світле пиво, але багато глядачів побачили інший підтекст, пише The Telegraph.
"Я думаю, що деякі компанії навмисно створюють расистські реклами, щоб мати більше переглядів", – відреагував на цей відеоролик американський репер Chance The Rapper.
У соцмережах люди писали, що колір шкіри людей у рекламі не може бути збігом.
Saw that Heineken commercial... These companies know exactly what they're doing.
— Lana Kane, Ph.D. (@_eCarmen) 27 березня 2018 р.
"Бачила рекламу Heineken. Такі компанії точно знають, що роблять".
@Heineken boooooooo! You say you missed the mark on your racist commercial? Well, you did far more than that. Hope you go under for your own stupidity.
— Darci Niva (@darciniva) 27 березня 2018 р.
"Ви кажете, що припустилися помилки у своїй рекламі. Ви зробили набагато більше за помилку. Сподіваюся, ви збанкротуєте через вашу тупість".
Після цього Heineken видалила рекламу з каналу YouTube і вибачилася:
"Протягом десятиліть у своїй рекламі ми просуваємо ідеї, які покликані об'єднувати, а не роз'єднувати. В цьому випадку ми відчуваємо, що промахнулися.
Обіцяємо серйозно поставитися до реакції, яку ми отримали, і враховувати її в своїх майбутніх рекламних кампаніях".