Через неповагу до жінок вже третя мережа супермаркетів "сховала" Cosmopolitan
Мережа супермаркетів Walmart прибрала з касових проходів журнал Cosmopolitan через неповагу до жінок.
Фото radub85/Depositphotos |
Національний центр з питань сексуальної експлуатації (NCOSE) називає мережу супермаркетів Walmart "першопрохідцями корпоративної відповідальності" за те, що супермаркет прибере журнал Cosmopolitan з кас, пише The Guardian.
Walmart – третя американська мережа супермаркетів, яка прибрала Cosmopolitan з кас.
"Cosmo зображає жіночу цінність лише у здатності сексуально задовольняти чоловіка і підтримує культуру, де чоловіки ставляться до жінок як до неживих сексуальних об'єктів", – зазначає директорка NCOSE Даун Хокінс.
[L]У Walmart повідомляють, що це, перш за все, – бізнес-рішення. Але занепокоєння вмістом журналу також було враховано.
Старша директорка корпоративних справ мережі Мегган Крінг зазначила, що журнали приберуть з полиць над стрічковими конвеєрами в 5 тисячах магазинів у США, однак глянцеве видання можна буде знайти у ізольованих секціях з журналами.
У NCOSE додають, що вилучення Cosmo з кас Walmart – це невеликий, але значний крок до створення культури, у якій жінки та дівчата цінуються як цілісні особистості, а не як сексуальні об'єкти.
Ця організація протягом багатьох років виступає за вилучення Cosmopolitan з полиць магазинів, порівнюючи його вміст із порнографією.
У 2015 році вона домоглася, щоб дві інші великі американські мережі – Hannaford і Food Lion – почали розміщувати Cosmopolitan під спеціальними непрозорими конструкціями.