#LemonFaceChallenge: навіщо люди викладають відео, як вони з'їдають лимон у соцмережі
Інтернет-челенджи, які проводяться з метою залучити кошти на благодійність, швидко набувають популярності.
Найвідоміші серед них – #IceBucketChallenge та #HotPepperChallenge.
Тепер у соцмережах поширюється новий – #LemonFaceChallenge.
Фото AntonMatyukha/Depositphotos |
Про це пише The Washington Post.
[L]Усе, що потрібно зробити у цьому челенджі, – з'їсти лимон, записати свою реакцію, опублікувати її в інтернеті та викликати когось, хто ще не брав у Lemon Face Challenge участь.
У випадку, якщо ви боїтеся з'їсти шматок цитрусового фрукту, ви можете просто віддати гроші на благодійність в організацію Aubreigh’s Army, щоб підтримати битву проти злоякісних гліомних пухлин – термінальної форми раку мозку.
Такі челенджи можуть докорінно змінювати погляди науковців на хвороби. Наприклад, під час #IceBucketChallenge було зібрано $115 мільйонів, 67% з яких пішли на дослідження, під час якого вчені виявили новий ген, пов'язаний із хворобою.