Перегляд телевізора більше не приносить українцям радості – дослідження

— 6 серпня 2018, 17:48

Родина, діти та друзі – три головні складові української радості.

Фото prometeus / Depositphotos

Саме вони лідирують у рейтингу всі останні 10 років.

На це вказують дослідження Соціологічної групи Рейтинг.

Крім того, 30% українців радість приносять подорожі, ще 30% – спілкування з природою.

29% опитаних українців зазначили, що їх радість залежить від грошей, 29% – від музики, 25% – від роботи, 24% – від домашніх тварин, 22% – від подарунків.

РЕКЛАМА:
Для збільшення натисніть на зображення

Кожному п’ятому українцю приносять радість відпустки або канікули, книжки, інтернет, перегляд телевізору, їжа, секс, а також порання по господарству та заняття спортом.

Кожному шостому – кіно, дні народження, молитва, шопінг.

Майже кожному десятому – театр, танці, пісні, перемоги улюбленої команди чи просте усамітнення.

Близько 5% приносять радість навчання та алкоголь, 1-2% – азартні ігри та легкі наркотики.

Тільки 1% українців зазначили, що їм нічого не приносить радість у житті.

Протягом останніх 10 років найбільше зросло відчуття радості від родини, дітей, друзів, відпусток і подорожей, домашніх тварин і спілкування з природою, зайняття спортом, сексу, їжі, книжок, театру, співів і танців.

Фото Subbotina / Depositphotos

Натомість за останні 10 років суттєво зменшилося число українців, які отримують радість від перегляду телевізору.

Так, ще у 2009-2011 роках перегляд телевізору стабільно потрапляв у першу п’ятірку рейтингу радості, тоді як сьогодні це середина другої десятки.

[L]При цьому зросло незначно або не змінилося число тих, кому радість приносять гроші, робота, подарунки, інтернет, порання по господарству, кіно, молитва, перемоги улюбленої команди, шопінг.

Старші люди відчувають відносно більше радості лише від перегляду телевізору, порання по господарству та молитви.

Українцям середнього віку відносно більше радості приносять діти та робота.

Молоді – друзі, гроші, музика, їжа, секс, спорт, кіно, шопінг, танці, навчання.

Зафіксовані також і гендерні різниці у сприйнятті радості.

Жінкам відносно більше за чоловіків радості приносять родина, діти, природа, подарунки, книжки, шопінг, танці, співи, театр, домашнє господарство, молитва, усамітнення.

Натомість, чоловікам відносно більше радості приносять друзі, робота, їжа, інтернет, секс, зайняття спортом, кіно, перемоги улюбленої команди, алкоголь та азартні ігри.

Люди з вищими доходами відчувають відносно більше радості практично від всього, окрім, перегляду телевізору та домашнього господарства.

При цьому, діти приносять радість усім незалежно від рівня доходів респондентів.

В опитуванні участь взяли 2000 українців віком від 18 років.

Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.

Терміни проведення: 10-15 липня 2018 р.

Реклама:

Головне сьогодні