Хто і як перевірятиме якість освіти у школах. Долучайтеся до обговорення
Міністерство освіти і науки України винесло на громадське обговорення порядок проведення інституційного аудиту шкіл.
Фото tuttoscuola.com |
Про це повідомляє прес-служба МОН.
[L]Раніше в Україні проводили атестації закладів, що передбачало лише контроль за освітньою діяльністю закладів загальної середньої освіти.
Тепер з'явився інституційний аудит, що має на меті не лише контролювати, але й допомагати забезпечувати якість освіти. Це має вплинути на розвиток шкіл.
МОН розробило проект порядку проведення інституційного аудиту. Від цього документа залежить те, як працюватимуть такі перевірки.
Зокрема, у порядку прописано, що оцінювати школи та управлінські процеси будуть за наступними напрямками:
освітнє середовище закладу освіти (умови навчання та праці, відсутність будь-яких форм насильства та дискримінації, інклюзивність)
система оцінювання учнів (наявність прозорої і зрозумілої системи оцінювання, моніторинг знань, формування в учнів відповідальності за навчання та здатності до самооцінки)
педагогічна діяльність працівників школи (планування та прогнозування своєї роботи, використання сучасних технологій, підвищення компетентності, налагодження партнерських відносин з учнями та батьками)
управлінські процеси закладу освіти (наявність стратегії діяльності закладу, політики академічної доброчесності створення атмосфери довіри та дотримання етичних норм, забезпечення належних умов праці)
Ознайомитися з повним змістом документа можна ТУТ.
Зауваження та пропозиції приймають на е-пошту [email protected] (Сторчак Ніна Анатоліївна).