Де у світі найоптимістичніші підлітки і від чого залежить їх настрій. Опитування, яке замовив Гейтс

2752
26 вересня 2018

Молоді люди в країнах, що розвиваються, більш позитивно налаштовані на майбутнє, ніж їхні однолітки у розвинених країнах.

Фото Syda_Productions/Depositphotos

Такими є результати опитування, яке провела компанія Ipsos на кошти Фонду Білла та Мелінди Гейтс у 15 країнах світу, пише The Guardian.

Загалом дані свідчать, що молоді люди в усіх країнах більш оптимістичні, ніж дорослі, хоча широко розповсюджується невдоволення політиками.

9 з 10 підлітків у Кенії, Мексиці, Китаї, Нігерії та Індії повідомили, що сподіваються на хороше майбутнє.

Молоді люди в країнах, що розвиваються, більш позитивно налаштовані на майбутнє

Доктор Алекс Авіті, з університету Ага Хан, який досліджував настрої у Східній Африці, пояснює, що тамтешня молодь має оптимізм, оскільки знає, що на її голоси зважають.

"Якщо молоді люди захочуть мобілізуватися, то всі уряди у Східній Африці можуть бути зруйновані протягом декількох днів, – сказав він. – Вражає те, що молоді люди у всій Східній Африці дійсно знають, чого вони хочуть".

Авіті також звертає увагу на велику кількість молодіжних організацій у таких країнах, як Кенія, де люди віком до 35 років складають близько 80% населення. Однак молодь все ще недостатньо представлена ​​у політиці.

Аналітик дослідницького Інституту щастя в Данії Майкл Біркяер вважає, що на настрої підлітків у Європі вплинула фінансова криза та те, що він називає епідемією самотності на заході.

"Молоді люди (на заході) стикаються з історіями тисячоліть. Це перше покоління, яке не може зробити кращого, ніж їхні батьки, і, мабуть, це створює в розвинутих країнах колективне сприйняття дефіциту можливостей, – пояснює він.

У країнах, що розвиваються, соціальний показник хорошого життя, певно, сприймається як більш досяжний".

Молодь у розвинених країнах не вірить, що її очікує хороше майбутнє

У всьому світі молоді люди відчувають, що їх "послали" політичні лідери.

Найчіткіше про це заявили у Бразилії та Нігерії – три чверті респондентів там вважають, що політики не піклуються про таких людей, як вони.

Ці почуття також розділяють приблизно половина молодих людей, опитаних у 15 країнах, крім Саудівської Аравії та Індії.

Підлітки з Нігерії та Франції найменш обізнані з політикою – лише один з п'яти людей повідомив, що вони знають про проблеми уряду.

У Великій Британії лише 27% молодих людей заявили, що знають щось про політику чи уряд. Позитивне майбутнє для країни вбачають лише дві третини молодих британців. При тому, що на своє майбутнє оптимістично налаштовані три чверті.

З 15 країн найбільш політично грамотними є індійські підлітки – 55% з них знають про політику уряду. Молоді респонденти в Індії також найбільш схильні погодитися, що життя для чоловіків краще, ніж для жінок. На це вказали 8 із 10 респондентів.

Цікаво, що в Росії, згідно з опитуванням, лише один з п'яти молодих людей вважає, що чоловіки мають кращі умови життя, ніж жінки.

Підлітки у країнах з низьким і середнім рівнем доходу схильні вважати, що умови життя жінок будуть поліпшуватися протягом наступних 15 років. Про це заявили три чверті молодих людей Китаю, Індонезії, Мексики, Індії, Кенії та Нігерії.

Респонденти ж з розвинених країн не такі оптимістичні. Менше половини опитаних у Європі очікують кращої долі для жінок. Наприклад, у Великій Британії так вважаюють тільки 4 з 10.

Своїми головними проблемами молодь називає освіту, безробіття та безпеку.

Кожен п'ятий респондент з Кенії, Саудівської Аравії, Австралії та Індонезії згадує про негативний вплив інтернету та соціальних мереж на своє життя.

Опитування також показало велику різницю в доступі молоді до інтернету.

 В Росії у 9 з 10 підлітків є смартфон

Три чверті респондентів у Кенії, менше двох третин з Нігерії та третина молодих людей в Індії заявили, що не мають доступу до комп'ютера, домашнього інтернету, банківського рахунку, телефону чи смартфону.

У решті країн світу дві третини або більше респондентів мають доступ до інтернету, смартфону або комп'ютера.

"Це просто дуже дорого, порівняно з середніми доходами в країнах (таких, як Кенія)", – пояснює Данарадж Тхакур, директор з досліджень Web Foundation.

Згідно з даними фонду, щоб мобільний широкосмуговий доступ був доступним, 1 Гб даних має коштувати менше, ніж 2% від середньомісячного доходу. Окрім доступності, там також має бути відповідний вміст на місцевих мовах, і люди повинні мати навички та знання для використання інтернет-сайтів.

Відсутність інтернету не тільки впливає на освіту молоді, але й на їх здатність почати бізнес, а це спричиняє високий рівень безробіття.

"Молоді люди все ще вдаються до оптимізму та вкладають у своє майбутнє, йдучи на певні жертви, щоб пробитися вперед, ­– зазначає доктор Алекс Авіті.

Вони хочуть отримати можливості, але це не тільки про роботу. Вони також хочуть досягти успіху, купити будинок та машину, й бути залученими до щоденного процесу ведення суспільства".

powered by lun.ua