У Києві обрали найкращу екологічну ідею заміни пластикової упаковки®
Цього тижня у Києві відбувся перший хакатон з кругової економіки - Circular Economy Hackathon, який об'єднав молодих українських винахідників та відповідальний бізнес. Молочна компанія "Галичина" стала партнером заходу.
На хакатоні компанія відзначила команду, яка запропонувала кращу ідею на тему "Рішення та матеріали, що замінять пластик". Нею стала команда проекту Foodbiopack.
"Наш проект може вирішити світову проблему пластикового забруднення, що дозволить істотно поліпшити стан навколишнього середовища.
Foodbiopack – це інноваційна концепція матеріалів, які підлягають біорозкладанню.
Адже запропоновані матеріали біологічно розкладаються та екологічно чисті.
Вони складаються з натуральних і доступних харчових інгредієнтів, упаковка після використання може комплексно перероблятися для отримання вихідної сировини й використання її в замкнутому циклі виробництва", – розповів Дмитро Бідюк, представник проекту Foodbiopack.
За словами авторів проекту, термін біодеградації цих матеріалів становитиме до 1 місяця.
Загалом на хакатоні прозвучали 20 амбітних проектів і ідей, що мають усі підстави бути реалізованими: формування культури відповідального споживання, утилізація небезпечних відходів, розумні системи сортування сміття, очищення води, технології інноваційних упаковок для продуктів харчування, шерингові платформи та інші.
"Дякуємо учасникам та організаторам хакатону за активність та небайдужість до проблем довкілля. Компанія "Галичина", як одна з лідерів у молочній галузі, також розуміє масштаби проблеми щодо цього питання в Україні.
Тому ми працюємо над своєю екологічною політикою та шукаємо екологічні альтернативи, які б могли успішно замінити пластикову упаковку нашої кефірно-йогуртної продукції.
Адже дбаючи про споживачів нашої продукції, ми маємо запропонувати їм не лише зручне упакування, але й таке, що зберігатиме високу якість молочних продуктів.
На заході прозвучали дуже цікаві, інноваційні рішення. Хочеться побажати, щоб кращі з них були реалізовані.
Також сподіваємося, що український бізнес активно долучатиметься до таких ініціатив та підтримуватиме їх. Ми, компанія "Галичина", завжди наголошуємо, що відкриті до пропозицій та порад у сфері екологічного упакування.
Обов’язково прислухаємося та беремо їх на опрацювання", - зазначила Оксана Андрушків, директор з маркетингу молочної компанії "Галичина".
"Багато компаній вдають, що проблеми з відходами та пластиком, який вони продукують, немає. Дуже круто, що є ті, хто мислить інакше, визнає виклик і долучається до підтримки сталих інновацій. Тому ми дуже вдячні компанії "Галичина" за те, що вони долучилися до даного заходу", - зазначив Роман Пучко, представник ГО ReThink.