Рекламу, що принижує чоловіків за виконання "жіночої" роботи, заборонять у Британії. І не тільки її
У Великій Британії більше не можна буде показувати в рекламі, що жінки не можуть паркуватись, а чоловіки – виконувати хатню роботу.
Адже у тамтешній рекламі заборонять змальовувати чоловіків та жінок в гендерно-стереотипних ролях, повідомляє The Guardian.
Мовляв, така реклама лише розпалює нерівність та може бути причиною психологічних проблем.
Фото: AllaSerebrina/Depositphotos |
Такі заходи – частина боротьби з гендерними стереотипами.
- Заборонять показувати, що людина не в змозі зробити щось через свою стать.
Наприклад, змінити памперс, тому що ти чоловік або відремонтувати щось, тому що ти жінка.
- Заборонять припускати, що зміни в тілі людини допоможуть мати успіх в коханні;
- не дозволятимуть рекламу, що принижує чоловіків за виконання "жіночих" завдань;
- а також ту, яка підкреслює різницю в особистості хлопчиків та дівчаток;
- і спрямовану на молодих мам, яка припускає, що привабливий вигляд та чиста оселя – гарантія емоційного добробуту.
Комітет рекламних стандартів (ASA) впровадить закон з червня 2019 року.
Громадяни зможуть повідомляти про порушення у відповідні структури.
Одна з засновниць проекту Елла Сміллі стверджує: "Зміни у рекламному законодавстві не зможуть припинити гендерну нерівність, але реклама може посилити шкідливі гендерні стереотипи. Це обмежує потенціал людей та їх життєвий вибір".
Вона згадала про різницю в заробітній платі, низьку кількість жінок в науці та чоловіків, які страждають на ментальні розлади та не отримують гідної підтримки.
ASA розуміє, що наштовхнеться на критику за "надлишок політкоректності".
Але Сміллі стверджує, що реклама вже рухається в цьому напрямку і старі трюки більше не цікавлять споживачів.
Вона зауважила, що тепер не можна буде сховатись за гумором.
"Жарти та гумор більше не пом’якшують потенційної шкоди. Це нормально, якщо жінка прибирає.
Але коли лише вона відповідає за прибирання, а чоловік при цьому сидить задерши ноги догори – це вже становитиме проблему".
Усі великі рекламні компанії підписали їх кодекс професійної етики.
ASA додає, що привабливі, здорові та успішні люди будуть з’являтись в рекламі за умови, що це не буде посилювати гендерну нерівність.
Можливо, вас зацікавить: