Журналіст спробував зробити собаку зіркою Instagram. Чому з цього нічого не вийшло

— 2 січня 2019, 15:00

Автор видання The New York Times Брайан Чен провів цікавий експеримент у соцмережі Instagram.

Минулої весни він завів акаунт @cookingwithfatmax та спробував зробити знаменитим свого пса Макса.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Max the Corgi (@cookingwithfatmax) 27 Дек 2018 в 8:24 PST

Чен розраховував, що милий коргі, який "тягає" їжу із тарілки свого власника, стане інтернет-сенсацією за одну ніч.

"Це мій квиток до раннього виходу на пенсію", – навіть жартував журналіст у розмові з колегами.

Брайан підійшов до кар`єри Макса дуже грунтовно: публікував пости в стратегічний час, розробляв смішні підписи, спілкувався зі аудиторією та навіть консультувався у професійних маркетологів та фотографа.

РЕКЛАМА:

Після чотирьох місяців та 70 постів у Instagram блог мав всього близько 300 послідовників. Світлини Макса "лайкали" в середньому зо 60 осіб.

"А у моїй поштовій скриньці не було жодних спонсорських пропозицій", – констатує Чен.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Max the Corgi (@cookingwithfatmax) 19 Сен 2018 в 4:19 PDT

На цьому етапі чоловік найняв 2500 ботів, щоб зробити обліковий запис більш привабливим для реальних людей і розширити аудиторію.

На його подив, Макс став ще менш популярним – середня кількість лайків під постами скоротилася до 45.

Так сталося тому, що придбання послідовників не відповідає правилам спільноти Instagram.

У листопаді 2018 року компанія оголосила, що видалятиме діяльність, створену третіми сторонами. Instagram заявив, що кожен день блокує мільйони підроблених облікових записів при реєстрації.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Max the Corgi (@cookingwithfatmax) 4 Сен 2018 в 4:46 PDT

Законними способами заманити послідовників на акаунт є публікація фотографій із популярними хештегами та платні оголошення в Instagram.

Брайан Чен спробував обидва ці варіанти.

"Я експериментував з десятками хештегів, включаючи дуже популярні, такі як #chinesefood, #dogsofinstagram і #yummy, а також менш популярні теги, такі як #californiadog, #beefy і #meatsweats. Але цього було недостатньо, – розповідає він.

Я також заплатив $24 за тижневу промоцію Макса. Рекламна фотографія була показана 5 165 людям, але підписалось лише 11 нових послідовників. По суті, я заплатив приблизно $2 за кожного".

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Max the Corgi (@cookingwithfatmax) 19 Ноя 2018 в 4:17 PST

Зрештою, Брайан дійшов висновку, що ця сфера в Instagram занадто професіоналізована: щоб акаунт став популярним потрібно накупити фотообладнання, вміти ним користуватися, а ще мати не тільки гарну собачку, але й впливових друзів.

"Це все надто серйозно для облікового запису Instagram, який починався як нерозумний проект, що документує любов до собак та їжі", – підсумував журналіст.

Чен вирішив, що продовжить вести блог, який зараз має понад 6 тисяч підписників, але відмовитися від спроб зробити свого коргі впливовим. Також він більше ніколи не купуватиме рекламу або ботів.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Max the Corgi (@cookingwithfatmax) 21 Дек 2018 в 8:34 PST

Вас також може зацікавити:

Реклама:

Головне сьогодні