Які закони треба змінити, аби підвищити безпеку руху в Україні
Народний депутат України Ігор Діденко вважає, що головна проблема безпеки руху полягає в неефективності державної регуляції.
Повноваження, які дозволяють впливати на ситуацію, розподілені між декількома міністерствами.
Відповідальні за безпеку і Міністерство Інфраструктури, і МВС і МОЗ.
"Взаємодія між цими міністерствами проходить дуже важко, - вважає Ігор Діденко. - Тому потрібно створити Агенцію з Безпеки Дорожнього Руху".
Ця організація має бути, на думку депутата, інтегрованою до Міністерства Інфраструктури.
Як же підвищити безпеку на дорогах вже сьогодні?
Ігор Діденко нагадує, що у липні 2017 року Кабінет Міністрів прийняв Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року закон , що передбачає цілу низку програм, на які виділені кошти.
"Потрібно просто виконувати ці програми, - каже він. - І фахово цим могла би зайнятися саме ця Агенція. Її фахівці об'єднували би проблеми всіх міністерств та давали би рекомендації щодо їхнього вирішення".
"Модернізація та підвищення безпеки мережі автомобільних доріг в Україні" - це проект технічної допомоги Європейського інвестиційного банку (ЄІБ), який реалізується в Україні компанією EGIS спільно із Міністерством Інфраструктури.
Загальна мета проекту - зробити значний внесок у зменшення рівня смертності і травматизму, викликаних дорожньо-транспортними пригодами в Україні.
Дізнатися більше про цей проект можна на цьому сайті: http://bezpekarukhu.com/.