Новий формат: гіпермаркет "Леруа Мерлен" у ТРЦ "Retroville" ®
29 травня компанія "Леруа Мерлен Україна" відкриє перший гіпермаркет всередині торгово-розважального центру.
Об'єкт загальною площею 4 805 кв. м розташується у ТРЦ "Retroville" за адресою проспект Правди, 47.
Новий формат передбачає компактний магазин з меншою площею, але зі збереженням усіх перевірених попитом товарів.
А також з оновленою візуальною концепцією у навігації й мерчандайзингу.
Французька компанія "Леруа Мерлен" спеціалізується на товарах для будівництва, ремонту та облаштування житла.
Новий гіпермаркет української мережі в ТРЦ "Retroville" – не типового для компанії формату: середньої площі, з ущільненням викладки продукції, але водночас зі збереженням ефективності та асортименту основних груп товарів.
25 000 найменувань будуть представлені в 14 торгових відділах.
Розширений список з 50 000 товарів доступний на сайті ритейлера www.leroymerlin.ua.
Абсолютно по-новому в торговій точці імплементують сім'ю підлогових покриттів: у зоні вибору будуть представлені варіанти з моментальною доступністю у магазині й з доставкою протягом 2-х днів з інших гіпермаркетів.
Такий же підхід застосовується у відділах кухонь і зберігання.
Ще однією особливістю магазину стане новий контрастний стиль: свіжа візуальна концепція у навігації й мерчандайзингу.
"Нова адреса низьких цін!" – головний слоган магазину "Леруа Мерлен" у ТРЦ "Retroville".
Вартість товарів у всіх гіпермаркетах мережі нижче ринкових цін у середньому на 5-10%.
Усе це завдяки великому товарообігу, ефективній роботі з базою постачальників і розвитку 15 власних торгових марок.
Магазин буде працювати з дотриманням усіх санітарних вимог і рекомендацій Кабінету Міністрів України.
Для клієнтів гіпермаркету доступні дві бонусні програми лояльності.
Для професійних будівельників діє програма "Клуб Про": за кожну покупку з використанням карти учасники отримують бонуси в розмірі від 3% до 6% і можливість їх обміну на товар або послуги, а також безкоштовну доставку в межах Києва.
Друга програма, яка діє для всіх клієнтів мережі, називається "Клуб Леруа Мерлен": дозволяє повернути товар протягом 365 днів без чеку, отримати додаткові два роки гарантії на власні торговельні марки, обміняти бонуси на різноманітні послуги.
"Більш ніж 30 років ми працюємо в DIY-сегменті, 10 років конкуруємо на ринку товарів для будинку, кухні та саду, 3 роки тому почали боротися з божевільною ціновою політикою конкурентів.
Сьогодні ми адаптуємо бізнес до сучасних реалій і зміщуємо акценти роботи на digital-розвиток, омніканальну систему продажів і зручну доставку.
Ми орієнтовані на те, щоб кожен наш клієнт зміг купити товар в один клік і забрати його біля будинку або за допомогою наших партнерів "Нова Пошта" та "Розетка" (навіть якщо замовник знаходиться в місті, де немає фізичного магазину "Леруа Мерлен").
Ми стаємо ще більш цифровими, ще більш доступними для клієнтів", – стверджує Седрік Броссе, генеральний директор "Леруа Мерлен Україна".