Ера бороди: чи спаде популярність барбершопів?

22 червня 2020

Бородачі увірвалися в глобальну чоловічу моду на початку 2010-х.

Тоді на зміну костюмам, гладким щокам і коротким зачіскам прийшли теплі лампові фланелеві сорочки в клітинку, довге волосся і, звичайно, борода.

Сьогодні волосся на обличчі стало мейнстрімом — у найкращому сенсі цього слова, сенсі, що дозволяє відповідній культурі квітнути та розвиватися.

Численні барбершопи, що з’явилися в містах по всій Україні, дуже добре підтверджують цей факт. Проте чи надовго з нами ця мода?

Десятиріччя — більш ніж солідний термін панування окремого тренду на модній арені.

Тож чи означає це, що скоро бородам — і барбершопам разом із ними — світить поступове згасання популярності?

Спілкуючись із завсідниками київських барбершопів, розумієш, що навряд чи це припущення вірне.

Ззовні всього "двіжу" можна було і проґавити той факт, що барбершопи та й бороди загалом — це вже давно не лише про волосся.

Сучасні барбершопи — це історія про ком’юніті, чоловічій клуб, місце приємного відпочинку.

А борода перетворюється на код, за яким впізнають "своїх" у натовпі.

Мода давно вже обросла, так би мовити, доданою цінністю, яку створили самі прихильники стилю.

Проте вони її лише заохочують, зустрічаючи підтримкою та ентузіазмом головне — ініціативи самих бізнесів, які прагнуть розвивати культуру догляду за волоссям на обличчі.

Приклад такого нового підходу до бізнесу є в одному з відомих київських барбершопів — Borodach.

Замахнувшись на новий рівень, він запартнерився з іншим великим брендом і трансформувався у Borodach by Parimatch.

Подібне об'єднання може здатися несподіваним на перший погляд, але в Parimatch пояснюють:

"Уявіть, ви приходите в барбершоп, а в сусідньому кріслі стрижеться непереможний український боєць ММА Ярослав Амосов. Ця співпраця в першу чергу принесе бонуси нашим постійним гостям".

Барбершоп не лише номінально змінив ім’я, а й додав до свого спектру послуг нові опції.

І йдеться не лише про чашку кави чи чогось міцного "бонусом" до сеансу: Borodach by Parimatch створює простір для справжніх чоловіків, в якому вони зможуть не тільки скористатися сервісом барбершопа, але і з задоволенням провести час з друзями.

Borodach by Parimatch — чоловічий клуб, в якому можна відпочити від повсякденних турбот і не лише постригтися, а й подивитися головні спортивні трансляції світу в компанії друзів, зробити прогнози щодо перемог улюблених команд, розслабитися за склянкою доброго віскі або покурити кальян.

"Parimatch — широко відомий бренд, який розвиває спорт, підтримуючи молодих українських спортсменів. Рішення про трансформацію було прийнято в зв'язку з тим, що обидві компанії несуть схожі цінності, — пояснив власник мережі Borodach Сем Барекзай. — Це колаборація брендів, що дозволяє об’єднати різних людей зі схожими інтересами в єдину спільноту".

Для Parimatch така незвичайна колаборація — не перша: бренд вже давно йде до того, щоб пропонувати клієнтам цілу екосистему сучасного чоловічого дозвілля.

 Сем Барекзай

У 2019 році в Києві відкрилася унікальна фітнес-академія PM Fight Academy, де крім тренажерного залу проводяться заняття по різним бойовим мистецтвам.

Академію оцінив сам Конор Макгрегор, чий портрет, до речі, красується і на стіні Borodach by Parimatch.

Що ж стосується барбершопу, то тепер він є одним із першопроходьців нового етапу розвитку барбер-культури — ширшої та глибшої, ніж просто догляд або просто розваги.

Це море задоволення у новому форматі, об’єднання приємного з корисним ба більше — це дуже потужна обіцянка того, що ера бороди далека від завершення. Зовсім навпаки.