Реклама з "голим" Гаріком Корогодським викликала бурхливу реакцію ®
Користувачі соцмереж назвали рекламу, в якій Гарік Корогодський знявся в "голому" образі для бренду Intersport занадто провокативною.
Нагадаємо, відома швейцарська мережа Intersport зняла в Києві серію рекламних роликів, у яких відомий український комерсант та співвласник київського ТРЦ Dream Town Гарік Корогодський робить покупки в магазині Інтерспорт та ходить "голим" центром міста в компанії "роздягнених" молодих людей з написом на "п'ятій точці" - "Голі ціни - великі бренди".
На думку користувачів соцмереж, цей ролик був занадто провокативним.
Олексій Веременко: "Это он сам придумал? Или с него ещё и деньги взяли?".
Наталля Данилюк: "Хм..Побачать рекламу діти, і чому вони навчаться?????"
Дмитро Юрась: "Понимаю, что они в костюмах, но все равно віглядит не очень прилично".
Николай Голуб: "Пропаганда насилия полицейских!?".
В той же час частині користувачів реклама сподобалась - вони її назвали оригінальною та веселою.
Elen Derii: "Вірусна реклама в його стилі. Настрій піднімає, бренд запам’ятовується, однозначно плюс".
Тетяна Фролова: "А я побачила з самого ранку і посміхнулась. Як на мене, дуже креативно. Творчий підхід. Коли дивлюсь такі ролики, не шукаю негатив, краще ранок понеділка почати з посмішки. Чого і вам бажаю! А реклама, як двигун торгівлі, може бути різною, на те, вона й реклама".
Як зазначають у компанії, епатажна реклама покликана привернути увагу до нового незвичайного концепту відомого швейцарського бренду Intersport - Outlet City в ТРЦ Dream Town.
Вперше в своїй історії Intersport постав в форматі цілого міста-магазину, в якому ставка робиться на відомі бренди і низькі ціни не тільки на традиційні спортивні бренди мережі, але і на більш ніж 30 відомих брендів одягу і взуття в стилі casual, в тому числі преміальні. Знижки на них в Intersport Outlet City досягають 80%.
Сам Гарік Корогодський, який любить епатаж і цікаві творчі експерименти, каже, що знявся в рекламі бренду, щоб підкреслити оригінальність і незвичайність нового формату магазину в ТРЦ Dream Town.
Intersport Outlet City в ТРЦ Dream Town - це справжнє місто для шопоголіків з кафе, лекторієм і зоною розваг. Продавці та покупці можуть пересуватися на самокатах.
При вході в Intersport Outlet City розташовано кафе - фуд-трак із їжею, як в американських фільмах, де можна перекусити, випити кави і відпочити під час шопінгу.
Тут є дитячий майданчик і креативне простір для івентів.
Зона для дітей об'єднує велику кількість розваг: ігрові автомати, хокей і настільний теніс. Зона для івентів на 120 чоловік обладнана всім необхідним для проведення модних показів, лекцій, семінарів і майстер-класів.