Киянам та гостям міста пропонують допомогти у розвитку ВДНГ
Уже за кілька днів на центральному вході до Експоцентру почне працювати альтернативний "Вхід до змін", за допомогою якого можна буде зробити внесок на розвиток комплексу. Безкоштовний вхід теж залишиться.
Благодійний вхід — це друга частина креативної кампанії з розвитку Експоцентру, яку було презентовано торік. Він почав працювати на центральному вході ВДНГ 16 вересня.
Головна ідея — залучити до змін усіх небайдужих гостей Експоцентру, перетворити реконструкцію павільйонів і доброустрій комплексу на велике суспільне діло й разом покращити місце, яке вже стало знаковим не тільки для Києва, а і для всієї країни.
За останні роки на території ВДНГ з’явилось чимало цікавих активностей.
Тут уже щорічно працює найбільший зимовий парк-фестиваль "Зимова Країна", проходить головний музичний фестиваль України та регіону Atlas Weekend, відбуваються благодійні барахолки Кураж Базар та інші важливі для країни події, створюються школи, бізнес-кампуси, Льодова арена, а скоро відкриється новий Музей науки.
Виставки, культура дозвілля, спорт, просвітні заходи та інновації, яким сприяє ВДНГ, змінюють людей на краще, але і люди можуть взяти участь у змінах ВДНГ.
Якщо гості комплексу також долучаться до великої трансформації — Експоцентр почне розвиватися значно швидше, а на його території з’явиться ще більше можливостей для розвитку малого бізнесу та нові робочі місця.
Як це працює? Усе дуже просто. Відтепер потрапити на територію ВДНГ буде можливо двома способами — безкоштовно, як і раніше, або скориставшись благодійним пропускним пунктом "Вхід до змін".
Обираючи останній — гості комплексу зможуть зробити внесок на розвиток Експоцентру.
Яку саме суму сплачувати за вхід, кожен буде вирішувати особисто.
На альтернативному вході розташують три турнікети з різною вартістю —30, 60 або 100 гривень.
Пройти через один з них можна буде, розрахувавшись платіжною карткою. Усі кошти від платного входу буде автоматично перераховано до бюджету Експоцентру з цільовим призначенням.
Євген Мушкін, генеральний директор Національного комплексу "Експоцентр України"
За кілька років з занедбаного радянського об'єкта Експоцентр перетворився на сучасний культурно-інноваційний парк та найбільший дозвіллєвий майданчик країни.
Ми маємо довгострокову концепцію розвитку терміном на 40 років.
При цьому ВДНГ не отримує бюджетного фінансування, а ні на розвиток, ні на операційну діяльність.
Усі зароблені від діяльності кошти спрямовується виключно на підтримання та відновлення застарілої інфраструктури Експоцентру, ремонти, доброустрій території, догляд за лісопарковою зоною, або на погашення податкових боргів, які було накопичено комплексом з 2009 по 2015 роки.
Проте ми усвідомлюємо, що на жаль, для динамічних змін на краще лише власних ресурсів нам недостатньо і пропонуємо кожному відвідувачу долучитися й допомогти нам змінювати ВДНГ на краще вже сьогодні.
У решті решт усі ми крок за кроком змінюємо не тільки своє життя, а і місто у якому живемо, і країну.
Нагадуємо, що креативна ідея створення благодійного входу розроблена спільними зусиллями PR-агенції Dontstop Agency, команди ВДНГ й дизайнерів Максима Білецького та Івана Тамбовського.
У першій частині кампанії було реалізовано однойменний онлайн-проєкт.
На сайті кожен може побачити актуальні ініціативи з доброустрою Експоцентру та підтримати ті, що вважає найпріоритетнішими.
Завдяки першому етапу кампанії на території ВДНГ вже з’явилось оновлене освітлення центральної частини, підземний перехід перетворено на артоб'єкт, а також було висаджено нові ялинки й встановлено нові лавки.
Зараз в роботі ще кілька проєктів — допомогти їм можна прямо зараз завдяки благодійному внеску на сайті або незабаром — скориставшись "Входом