Дивись позитивно, навіть у сірої стіни є душа ®
Київ, місто з багатовіковою історією, багатий архітектурою різних періодів, буває місцями сірим і похмурим.
Останні десять років тут спостерігається тенденція, а точніше мистецтво, яке оживляє сірі стіни та паркани, роблячи їх барвистими та цікавими - це стріт-арт.
Юні художники не відразу створюють шедеври (хаотичні написи на під'їздах ледве можна назвати гарними), але з часом ці підліткові "виклики" переростають в щось більше - настінні картини, які радують жителів і гостей Києва.
На підтримку даної течії, яке знаходить відгук у багатьох підлітків, компанія Volia виступила ініціатором і організатором проведення конкурсу на кращу роботу на тему "Дивись позитивно!", з метою перетворити сірі стіни Києва в красиві арт-об'єкти, що дарують позитивний настрій.
22 вересня, день старту стріт-арт конкурсу "Дивись позитивно!".
Міська влада дала дозвіл на розмалювання кількох похмурих київських парканів, відібраних організаторами для конкурсу.
Всім бажаючим взяти участь необхідно зареєструватися на сторінці конкурсу і відправити скетч своєї майбутньої роботи для попереднього відбору фіналістів.
Для реалізації своєї ідеї, художники отримають однакові суми на придбання матеріалів (фарба, засоби захисту і т.д.).
Термін на реалізацію робіт також фіксований - не більше одного тижня.
Після завершення графіті усіма фіналістами, фото робіт будуть завантажені на лендінг та фейсбук для голосування аудиторією та вибору переможця конкурсу.
Підсумкова оцінка на 50% складатиметься з оцінок аудиторії та на 50% з оцінок журі.
До речі, очолить журі єдиний представник України на Google Street Art Project, засновник і голова фестивалю Respublica FEST - Андрій Зоін.
До числа його заслуг належить створення більше 50 муралів в Кам'янець-Подільському, місті, де проходить фестиваль.
"Художникам, молодим особливо, необхідно давати можливість себе реалізувати.
Незважаючи на всі заборони, є ті, які виходять за будь-які рамки та створюють дивовижні роботи.
Так чи варто забороняти те, що може перерости в мистецтво? Ми виступаємо за позитивні зміни та підтримуємо їх", - прокоментувала Сандра Крауіня, маркетинг директор Volia.