В таксі та в безпеці: як Cab захищає пасажирів під час пандемії ®
Чи може водій бути без маски? Як дезінфікують автівки таксі? Чи можна сідати на переднє сидіння?
Поговорили з командою київського додатка для виклику таксі Cab про запобіжні засоби в епоху коронавірусу.
"Хоч цифри й постійно зростають, видається, ніби масштаби захворюваності на covid-19 лякають людей все менше.
Але ситуація поки що невтішна, а попереду зима — це означає, що потрібно слідкувати за здоров'ям ще ретельніше.
Ще навесні ми впровадили систему профілактики поширення вірусу, з того моменту рівень заходів безпеки поїздок в Кеб тільки зростає" — розповідає Максим Карпенко, менеджер з розвитку Cab.
Заходи Cab, направлені проти розповсюдження COVID-19:
1. Дезінфекція
Для знезараження поверхонь, які належать до зон загального користування (паски безпеки, ручки дверей), використовується універсальний гіпоалергенний засіб GreenUnikleen, а також американський медичний засіб CaviWipes.
Дезінфекція поверхонь відбувається перед кожною поїздкою. Пасажир може попросити водія повторити процедуру перед тим, як сідати в автівку.
До водія також можна звернутися по знезаражувальну серветку, якщо раптом забули санітайзер.
2. Провітрювання
Надважлива процедура, адже коронавірус розповсюджується саме в закритих приміщеннях. Провітрювання салону також здійснюється перед кожною поїздкою.
Рішення, чи сідати на переднє сидіння, лишається за пасажиром. Проте краще дистанціюватися та обрати місце позаду.
3. Маски
Компанія закликає пасажирів одягати маску, перед тим, як сідати в автівку. Заради власної безпеки в першу чергу.
Якщо водій не в масці — пасажир має беззаперечне право попросити одягнути її.
Про подібні інциденти просять обов’язково повідомляти у Facebook Cab.
"Ми прагнемо тримати ситуацію з масочним режимом під контролем і будемо вдячні за допомогу" — зазначають у компанії.
Запевняють також, що про фідбек просять не для "галочки": кілька таких скарг є приводом для звільнення водія.
Раніше додаток запустив нову категорію з поїздками від 27 грн.