"Вибір року" оголосив товари та послуги №1 в країні ®

— 24 грудня 2020, 10:55

Оприлюднили список товарів та послуг №1 в Україні.

Міжнародний фестиваль-конкурс "Вибір року" в Україні щороку проводить всеукраїнське маркетингове дослідження споживчих уподобань у партнерстві з компанією Ipsos Ukraine.

Крім споживачів, чия думка найбільше впливає на результати, залучають високе та професійне журі.

Перелік брендів та компаній ― орієнтир для споживачів, які хочуть обирати не просто популярні, а й якісні продукти чи послуги.

Крім того, для брендів це спосіб перевірити ефективність стратегії розвитку та маркетингу.

Переможці отримали медаль "Вибір року", яка є атрибутом товарів №1 в Україні.

Відзнака допомагає привернути увагу споживача як біля полиці, так і у цифрових каналах комунікації.

Так, 64% споживачів звертають увагу на медаль, а 24% обирають саме цей товар або послугу.

Для збільщення натисніть на зображення

Премія "Вибір року" уже 20 років поспіль визначає найкращі торгові марки, що представлені в Україні.

Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (США) і дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку.

Переможці міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року" 2020:

  • Виробник шкільних та офісних дошок року – UKRBOARDS
  • Сервіс онлайн-кредитування року – Moneyveo
  • Твердий сир року – КОМО
  • Плавлений сир року – КОМО
  • Борошно року – КиївМлин
  • Йогурт року – Галичина
  • Фарба року українського виробництва – Kolorit
  • Лампочка року – Videx
  • Телевізор економ-класу року – Kivi
  • Душові системи року – Hansgrohe
  • Пилосос року – Electrolux
  • Пральна машина року – LG ELECTRONICS
  • Холодильник року – LG ELECTRONICS
  • Електрогриль року – Tefal
  • Тістечка року – БКК Київ
  • Хлібці року – NORDIC
  • Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група "Синергія"
  • Девелоперська компанія року в м. Київ – DIM
  • Житловий комплекс бiзнес-класу року в передмісті Києва – Krona Park II
  • Житловий комплекс бiзнес-класу року в м. Київ – ЖК DIADANS
  • Торговельно-розважальний комплекс року – ТРЦ River Mall
  • Прибиральна техніка року – Kärcher
  • Садова техніка року – Kärcher
  • Гель-лаки та засоби для манікюру року – Kodi Professional
  • Мережа бутиків натуральної косметики року – Yves Rocher
  • Електрична тепла підлога року – Nexans
  • Виробник профільних систем для металопластикових вікон та дверей року – Rehau
  • Виробник паперових виробів року – Selpak
  • Шоколад року – Millennium
  • Програма року для корекції та зниження маси тіла – Herbalife Nutrition
  • Дієтичні добавки року – Herbalife Nutrition
  • Хмарний сервіс електронного документообігу року – Document.Online
  • Вітчизняний бренд року одягу для жінок – VOVK
  • Засіб року для підтримки імунітету на основі бета-глюканів – Бета-Імун
  • Назальний спрей року на основі морської води – Хьюмер
  • Препарат року для лікування нежитю (на основі рослинних компонентів) – Синупрет
  • Мережа центрів лазерної епіляції року – Лазерхауз
  • Одноразові медичні рукавички року – MedTouch
  • Автобусні тури року – Аккорд-тур
  • Венотонік року в таблетках – Детралекс
  • Мережа барбершопів року – ЦирюльникЪ
  • Альтернативні продукти року для курців – IQOS
  • Магазини краси та здоров’я року – EVA
  • Косметика року для догляду за обличчям – Nivea
  • Препарат року від нікотинової залежності – Нікоретте
  • Фармацевтична компанія року (іноземна) – ДЖОНСОН I ДЖОНСОН
  • Швидка медична допомога року – Добробут
  • Антисептик року для рук – Dr.Sanitizer
  • Український інтернет-сервіс погоди року – Gismeteo
  • Житловий комплекс курортного типу року в передмісті Києва – Уютний квартал
  • Комерційна програма року для подання звітності та електронного документообігу – M.E.Doc
  • Українська ERP-система року – IsPRO
  • Національна мережа торговельних центрів року – Епіцентр

2020-й нікого не залишив байдужим. Когось випробовував, від інших вимагав швидко трансформуватися, хтось був змушений капітулювати в умовах карантину та змін у поведінці споживачів.

"Пережити 2020-й і залишитися №1 на ринку ― це щось фантастичне. Бренди, які розвивали цифрові канали комунікації, швидше пристосувалися до нових умов. І

споживачі їх підтримали. За підсумками фестивалю-конкурсу бачимо чимало брендів та компаній, які потіснили торішніх переможців.

Серед переможців опинилися й ті, хто вже кілька років поспіль утримує позиції.

Сподіваюсь, новий статус стане міцною основою для комунікаційних та рекламних кампаній і завоювання нових ринків", ― коментує Анна Руденко, національний менеджер конкурсу "Вибір року" в Україні та Республіці Білорусь.

Євген Гризов, керівник напряму дрібної побутової техніки Electrolux в Україні та країнах Кавказу:

"Перемога у подібних конкурсах це відзнака якості продукту та підтвердження його лідерських позицій на ринку.

Така авторитетна нагорода дає нам та нашим покупцям впевненість у тому, що ми не дарма докладаємо зусиль, аби забезпечити їх найкращими, найнадійнішими та найзручнішими у користуванні товарами на ринку".

Сергій Венгер, віцепрезидент з маркетингу, управління персоналом та бізнес-трансформації в компанії KIVI:

"KIVI наймолодша компанія на ринку телевізорів.

Нам усього чотири роки, два з яких ми отримуємо золоту медаль "Вибір року" на висококонкурентному ринку, де телевізори KIVI змагаються з продукцією компаній світового масштабу.

Перемога є індикатором напрямку руху компанії. Вона дозволяє співробітникам вирватися з кола буденних справ, оцінити виконану роботу та пройдений шлях.

Нагорода також дозволить показати покупцям, що вони зробили правильний вибір".

Оксана Андрушків, маркетинг-директор молочної компанії "Галичина":

"Українці сьогодні дуже вимогливі до якісного та натурального продукту. За результатами незалежної експертизи конкурсу "Вибір року" йогурти "Галичини" отримали статус №1 на ринку.

Для нас це велика відповідальність та ознака довіри наших споживачів. Пишаємось тим, що виробляємо національний продукт, який став улюбленцем серед смакових уподобань українців.

Експерти МК "Галичина" доклали максимум зусиль, аби на базі традицій карпатського молочарства створити рецептуру унікального карпатського йогурту".

Команда фестивалю вдячна за підтримку генеральному спонсору ТМ Nexans, переможцю в номінації "Електрична тепла підлога року".

Щоб взяти участь у фестивалі-конкурсі наступного року, необхідно заповнити заявку для реєстрації.

Головне сьогодні