Вмикайте звук і розслабтесь: "Львівські дріжджі" виклали в мережу антистресові рецепти
Кулінарні відеорецепти лише зі "звуками кухні" опублікував YouTube-канал "Випікай любов. Львівські дріжджі".
Вони створені у форматі автономної сенсорної меридіональної реакції (ASMR).
У роликах немає класичного озвучування - фонової музики чи коментарів того, хто готує.
Натомість чутно хруст шкаралупи під час розбивання яйця, шурхіт борошна, яке просіюють та замішування тіста.
Від чистих і чітких звуків у поєднанні із медитативним процесом приготування їжі в кадрі, глядачі можуть відчувати під час перегляду таких роликів приємне поколювання шкіри голови та шиї, "мурашки" по тілу — саме це і є ефект ASMR.
Схожі ролики стали популярними у світі ще з середини минулого десятиліття.
У мережі їх безліч — від кількагодинних відео зі звуками дощу, шумом водоспаду, муркотінням кота і до приготування чи споживання їжі. В Youtube цей тренд зібрав навколо себе цілу субкультуру.
Втім, навіть через понад півдесятка років та незважаючи на мільйони прихильників цього явища в Інтернеті, цей феномен досі не до кінця вивчений психологами.
У роликах тихо шепочуть, розтирають м’які предмети, чистять волосся або виконують інші завдання.
Багатьох ASMR-відео заспокоюють, допомагають розслабитись та знімають стрес. Але найвідоміше їхнє застосування - боротьба із безсонням.
Як повідомляє портал Psychology Today, за даними невеликого опитування понад 80% людей використовують ASMR, щоб викликати сон.
Кулінарний ASMR — один із найпопулярніших видів цього контенту в світі. В Україні ж одним із перших до глобального тренду приєднався бренд "Львівські дріжджі".
На їхньому YouTube-каналі є близько 60-ти класичних рецептів. А тепер ще й серія відео із випічкою, де використовують техніку ASMR.
"Через пандемію і карантин люди почали більше готувати вдома. Зокрема, почали випікати навіть ті, хто раніше ніколи не мав справи із дріжджовим тістом.
Психологи пояснюють це тим, що процес роботи з тістом заспокоює людей, дає змогу переключитись з навколишньої невизначеності до домашнього затишку і релаксу.
Відповідаючи на такий запит споживачів, бренд Львівські дріжджі разом з агенцією HASHTAG вирішили допомогти українцям знизити рівень стресу вже звичним їм способом — рецептами випічки, але у новому форматі.
Тож, наш ASMR-проект покликаний допомогти кожному віднайти внутрішній баланс і спокій та зануритись в розслаблюючу атмосферу випікання", — розповів про ідею цього проекту бренд-менеджер "Львівських дріжджів Назар Максимець.
"Львівські дріжджі" — бренд української "Компанії Ензим", лідера вітчизняного ринку дріжджів для домашнього хлібопечення.
Під цим брендом випускають пресовані дріжджі у фасуванні 42 грамів та 100 грамів, а також сухі швидкодіючі дріжджі у фасуванні 12 грамів і 100 грамів.
"Львівські дріжджі" створили емоційну платформу "Випікай любов", яка включає YouTube-канал, Facebook сторінку та InstaHub.
На своїх ресурсах бренд ділиться перевіреними рецептами та допомагає розібратись із питаннями та проблемами у випіканні дріжджової випічки.