В Україні створять мережу симуляційних центрів для підготовки студентів-медиків 

Дарія Поперечна — 26 травня 2021, 11:10

В Україні відкриють шість симуляційних центрів для підготовки студентів-медиків.

Лабораторії міститимуть спеціальні манекени та прилади, на яких можна відпрацьовувати професійні навички в умовах наближених до роботи з реальними пацієнтами.

Перший такий центр у травні відкрили у Львівській медичній академії імені Андрея Крупинського.

Інші п’ять відкриються у:

  • Рівненській медичній академії;
  • Тернопільському національному медичному університеті;
  • Буковинському державному медичному університеті;
  • Житомирському медичному інституті;
  • Харківському національному медичному університеті.

Над відкриттям центрів працює команда україно-швейцарського проєкту "Розвиток медичної освіти" спільно з місцевою владою.

На реалізацію львівського витратили близько 3,8 млн гривень. Загалом на всі шість центрів заплановано близько 15 млн грн.

"Ковідний час є непростим, студенти абсолютно не мають доступу до закладів охорони здоров'я.

Саме в цьому центрі вони зможуть опанувати практичні навичками, набратися фахової компетентності", – пояснює необхідність такого центру ректор Львівської медичної академії ім. Андрея Крупинського Юрій Кривко.

На базі лабораторії свої навички можуть удосконалювати сімейні лікарі та медсестри, працюючи в команді або окремо.

"Наша ціль – якісна та сучасна медична допомога на первинній ланці, що можлива завдяки посиленню освіти в Україні.

Тому ми з радістю презентуємо цю лабораторію, оснащену манекенами, відеокамерами, мікрофонами.

Це є важлива, але не єдина частина посилення якості навчання медиків", – зауважує Тетяна Степурко, керівниця проєктного офісу україно-швейцарського проєкту "Розвиток медичної освіти".

Крім того, ініціатива допоможе покращити систему оцінювання студентів-медиків.

За допомогою нового обладнання можна фіксувати процес виконання певних умінь, а також відстежити правильність їх виконання.

Симуляційний центр у Львові складається з трьох кімнат, які мають різне призначення:

1 кімната – для відпрацювання медичних навичок.

У ній містяться камери, мікрофони, а також медичне обладнання, штучні руки, ноги, сідниці, які можуть бути підключені до комп'ютера.

2 кімната – приміщення для інструктора.

Звідки викладач надає інструкції студентам та керує навчальним процесом.

3 кімната – для аналізу виконаної роботи.

У цьому приміщенні студенти з викладачем переглядають записане відео своєї роботи.

Аналізують, як вони виконували маніпуляції, виявляють помилки.

Вас також може зацікавити:

Студенти-реабілітологи матимуть практику в медичних закладах – МОЗ

У МОЗ пояснили, чому знизили прохідний бал іспиту для студентів-медиків

Які університети України краще готують майбутніх лікарів: аналіз за результатами іспитів

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Також ми ведемо корисний Telegram-канал "Мамо, я у шапці!".

Реклама:

Головне сьогодні