В Австралії H&M звинуватили у сексуалізації дітей через рекламу

Альона Павлюк — 23 січня, 18:22

Австралійські користувачі соцмереж звинуватили компанію H&M у сексуалізації дітей. Причиною стала реклама шкільної форми.

Після критики бренд попросив вибачення і видалив її, повідомляє CNN.

Реклама містила зображення двох дівчат молодшого шкільного віку, одягнених у шкільну форму. Її слоган – "Make those heads turn in H&M’s Back to School fashion".

Turn head – вираз, який означає "бути настільки красивою, незвичайною або разючою, щоб привертати багато уваги".

Австралійці звинуватили H&M у сексуалізації дітей через рекламу шкільної форми. Фото: mariakray/Depositphotos

У соціальних мережах користувачі називали рекламу "моторошною" і "тривожною". Також вони почали згадувати власні історії про те, як на них "витріщалися" під час навчання у школі.

Однією з перших проти виступила австралійська письменниця Мелінда Танкард Рейст, творчість якої присвячена висвітленню проблем сексуалізації та шкоди від порнографії.

"Які ваші наміри щодо цієї спонсорської реклами на Facebook? Маленькі школярки зазвичай не хочуть "повертати голови".

Велика кількість дітей, з якими я працюю у школах, хочуть, щоб їм дали спокій, аби вони вчилися і розважалися, а не привертали небажану увагу до свого зовнішнього вигляду", – написала вона у соцмережі X.

Після критики у соцмережах H&M видалила рекламу.

"Ми глибоко шкодуємо про образу, яку вона спричинила, і ми думаємо, як будемо представляти наші кампанії в майбутньому", – зазначили в компанії.

Нагадаємо, раніше H&M потрапила у скандал через те, що для реклами одягли темношкірого хлопчика в худі "Найкрутіша мавпа".

Читайте також: "Сексуалізація дитини": в мережі обурюються колекцією дитячої білизни одеської дизайнерки

Реклама:

Головне сьогодні