Благодійний проєкт, що став рекордом
З перших днів війни компанія Кока-Кола докладає зусиль для підтримки громад та відновлення України. Від початку повномасштабного вторгнення російської армії в Україну компанія Кока-Кола, її партнери з розливу напоїв та Фундація Кока-Кола виділили гуманітарну допомогу для України у розмірі понад 35 млн. дол. США.
Один з гуманітарних проєктів - "Святкова магія від Кока-Кола: мільйон пляшок для найбільш незахищених українців" потрапив до Національного Реєстру Рекордів України.
Історія проєкту
У грудні 2023 року компанія Кока-Кола почала реалізовувати благодійний проєкт "Святкова магія від Кока-Кола: мільйон пляшок для найбільш незахищених українців".
Кока-Кола подарувала мільйон пляшок напою найбільш вразливим спільнотам по всій Україні, щоб зробити зимові свята трохи радіснішими.
За допомогою таких партнерських гуманітарних організацій як Український Червоний Хрест та Карітас України, Coca-Cola надійшла до подарункових наборів родинам, які опинились у складних життєвих обставинах, внутрішнім переселенцям, одиноким батькам, багатодітним сім’ям, особам з інвалідністю у всіх областях України.
Також за участі БФ "М.Р.І.Я" та шотландської організації Siobhan's Trust пляшки Coca-Cola було передано до громад, які розташовані найближче до лінії бойових дій або найчастіше потерпають від ворожих обстрілів.
Про рекорд
Національний Реєстр Рекордів України підтвердив, що мільйон півторалітрових пляшок Coca-Cola зі спеціальною позначкою на етикетці "Для тебе", виготовлених на благодійність компанією "Кока-Кола Беверіджиз Україна", є найбільшою кількістю розливних напоїв, вироблених для доброчинності в Україні.
Крім того, зі слів експерту Національного Реєстру Рекордів України Віталія Зоріна, цей показник є також найбільшим у Європі і незабаром це може бути підтверджено офіційно.
Спочатку про рекорд не думали
"Мільйон півторалітрових пляшок Coca-Cola "Для тебе" подарували родинам, які опинилися у скрутному становищі в Україні, зокрема, в прифронтових громадах, і тим, кому довелося покинути свої домівки.
Ми хотіли принести маленьку частинку свята, щоб потішити їх та нагадати, що ми ніколи про них не забуваємо, - прокоментував Андрій Бублик, директор з корпоративних зв'язків та сталого розвитку "Кока-Кола Беверіджиз Україна".
– Впродовж реалізації проєкту ми намагалися зафіксувати кожного співробітника, кожного волонтера, який взяв участь в цій акції. Це відображено у фотогалереї на заводі як приклад нашої єдності для майбутніх працівників.
Ця кількість людей і пляшок дійсно вражає. Ідея зафіксувати це як рекорд виникла вже потім".
Те, що проєкт робився не заради рекорду підтверджує той факт, що для рекорду України достатньо було б виготовити і 100 тисяч ексклюзивних пляшок, тобто в 10 разів менше.
Півторалітрові пляшки Coca-Cola не надходять у продаж – їх виробили ексклюзивно для благодійних цілей зі спеціальною позначкою на етикетці "Для тебе".
Благодійні проєкти в топі серед рекордсменів
Не зважаючи на воєнний стан, кількість національних рекордів повертається на довоєнний рівень. Це відбувається завдяки численним благодійним проєктам.
"На сьогоднішній день кількість заявок на рекорди вийшла на довоєнний рівень. Але після повномасштабного вторгнення змінилися напрямки рекордів. На перший план вийшли військові, волонтерські та медичні рекорди.
І це цілком логічно, адже благодійні та волонтерські рекорди допомагають залучити ще більше людей до добрих справ, вони дають віру, що ми нездоланні, – пояснює керівниця Національного Реєстру Рекордів України Лана Вєтрова.
– Соціально відповідальний бізнес в Україні у цей найважчий для суспільства час підтримує тих людей, які найбільше цього потребують, надає гуманітарну допомогу під час війни – саме так чинить Кока-Кола – її партія з мільйона пляшок визнана нами найбільшою в Україні партією напоїв, виготовленою спеціально з благодійною метою".
Пані Лана розповіла нам, що весною 2022-го було багато дискусій, чи варто взагалі благодійним проєктам подаватися на фіксацію рекордів. Прийшли до висновку, що варто, адже це демонструє єдність українців в допомозі захисникам вітчизни та сприяє притоку партнерів та однодумців.
В даному випадку рекорд – це не хизування певним досягненням, а можливість привернути увагу та об’єднати для добрих справ ще більшу кількість людей та ресурсів.
На що ще витрачаються 35 млн.дол. від Кока-Кола?
Починаючи з 24 лютого 2022 року було придбано 70 тисяч продуктових наборів з найнеобхіднішим базовим складом продуктів, 5 тис. постільних комплектів із теплими ковдрами, понад півсотні потужних електрогенераторів для освітніх, медичних, гуманітарних установ та закладів і 45 мобільних котелень, що працюють на газу та дизелі й зігрівають міста і села в зимовий період.
Крім того, Кока-Кола відбудовує зруйнований дитячий садок у селі Богданівці Броварського району Київської області.