Готовий на все! Готовий до всього! Бренд "Бащинський" змінив логотип і дизайн продуктів
![Готовий на все! Готовий до всього! Бренд Бащинський змінив логотип і дизайн продуктів](https://imglife.pravda.com.ua/life/images/doc/0/f/58667/0fc77ac1d55d8690fb05d7815e2f3fe6.jpeg?w=1920&q=90)
Бути ближчим та зрозумілим для споживача й вирізнятися на полиці — основні принципи бренду м’ясоковбасних виробів "Бащинський". "Бащинський" знають і люблять українці.
Але час не стоїть на місці, тому важливо зберігати свою актуальність та підкріплювати улюблений смак якісною комунікацією. Саме тому для бренду настала пора змін — він омолоджується як за своїм підходом, так і за зовнішніми проявами.
![](https://imglife.pravda.com.ua/life/system/MediaPhoto/photo/0/a/58669/0a35d16429ade3c0c74df989f77bc5171713183287.jpg?w=770&q=90)
Цієї весни команда бренду презентувала оновлені логотип, дизайн та брендплатформу, які говорять зі своєю аудиторією однією мовою та відповідають очікуванням споживачів від продукту.
До речі, логотип і дизайн паковання зазнають змін уперше за всю історію існування.
"Наша глобальна задача — це осучаснення бренду та залучення більш молодої цільової аудиторії. В той самий час, для нас було важливо не втратити ідентичність та споживачів, які знають та обирають "Бащинський" протягом багатьох років.
Також однією з цілей було створення єдиного брендблоку на полицях супермаркетів, що має покращити видимість бренду абсолютно у всіх категоріях.
Створення eye-catching дизайну в дуже заклатереній категорії мʼясо-ковбасних виробів — це необхідна умова для того, щоб мати можливість бути поміченим споживачами.
Безумовно, це тільки перший крок для досягнення наших амбітних цілей протягом наступних років, з фокусом на сильну асортиментну стратегію, дотримання незмінних високих стандартів якості, які є візитівкою абсолютно всіх брендів компанії МХП та запуску потужних рекламних кампаній", — зазначає Ірина Донченко, керівниця центру розвитку брендів категорії м'ясо МХП.
![](https://imglife.pravda.com.ua/life/system/MediaPhoto/photo/a/9/58666/a986959f9cecd1a9554f7dfc017850fd1713183024.jpg?w=770&q=90)
Як саме зміниться "Бащинський2?
Брендплатформа "Готовий на все! Готовий до всього!". "Бащинський" створив єдину платформу, щоб підвищити впізнаваність окремих категорій продуктів завдяки простій та зрозумілій комунікації.
Сосиски, ковбаси, делікатеси, курочка су-від — все, що так полюбляють споживачі, створюється заради якості, смаку й задоволення щоденних потреб. Бренд готовий на все і до всього для українських сімей.
Логотип і дизайн пакування. Лаконічність, сучасність та збереження впізнаваного стилю — саме це прагнула створити команда "Бащинський".
Відтепер усі паковання й етикетки виконані в єдиній стилістиці та мають основний фірмовий колір — насичений бургунді, що дозволить бренду вирізнятися на полиці, зберегти постійну аудиторію та збільшити нову.
Завдяки тестуванню 5 різних концепцій дизайнів зі споживачами з різних регіонів України вдалося досягти бажаного результату та визначити безумовного лідера.
За думкою споживачів, обраний дизайн – яскравий, сприймається найбільш апетитно, та відмінно підкреслює сприйняття бренду, робить його більш сучасним.
![](https://imglife.pravda.com.ua/life/system/MediaPhoto/photo/4/7/58668/47bfe028d148be5ae15fde7b512e9c151713183069.jpg?w=770&q=90)
Новий дизайн для бренду створила литовська агенція DPJN, а загальну концепцію і брендплатформу розробляла внутрішня креативна команда "Бащинський".
Отже, у квітні на полицях супермаркетів уже з’явився оновлений "Бащинський". Дизайн стає ще крутішим. Брендплатформа додає нових рис продукту. Незмінними залишаються оригінальний смак, стандарти якості виробництва та широкий асортимент.
![](https://imglife.pravda.com.ua/life/system/MediaPhoto/photo/c/8/58670/c88e2e3f6d4d362ae7ae571a22531e3c1713183302.jpg?w=770&q=90)
"Бащинський". Готовий на все! Готовий до всього!