Українська правда

"Експертка з твердості": творців реклами бетону з порнозіркою оштрафували за дискримінацію

- 19 жовтня, 12:03

Держпродспоживслужба визнала дискримінаційною рекламну кампанію "Твердий стандарт" про правила догляду за бетоном. Обличчям акції стала акторка фільмів для дорослих Джозефіна Джексон (справжнє ім’я – Юлія Сенюк), яку нарекли "експерткою з твердості".

Про це повідомив власник креативної агенції reitrarska Максим Бондаренко, який звернувся до Держпродспоживслужби зі скаргою на кампанію.

В опублікованій ним відповіді від відомства йдеться, що в рекламі виявили порушення чинного законодавства – дискримінацію за ознакою статі.

"[Кампанія] використовує зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача, що не стосується рекламного продукту чи способу його споживання", – йдеться у листі служби.

На компанію "Ковальська", яка запустила рекламну кампанію, вирішили накласти штраф, а рекламу зупинити в розповсюджені.

Про яку рекламну кампанію йдеться?

У липні 2025 року компанія "Ковальська", яка зокрема займається виробництвом будівельних матеріалів, запустила кампанію щодо правил догляду за бетоном "Твердий стандарт".

Героїнею реклами стала акторка фільмів для дорослих Джозефіна Джексон, яку прозвали "експерткою з твердості", йшлося в пресрелізі компанії, яким поділилися з "УП. Життя".

У "Ковальській" пояснювали, що завдяки участі відомої "публічної фігури" та провокативному стилю намагалися привернути увагу до "важливої інформації" щодо технічних аспектів бетонних конструкцій.

"Це колаборація, яку всі точно запам’ятають: акторка та промислова компанія об’єдналися, щоб поговорити про бетон. Це не відео у форматі 18+, а інформаційний ролик, який доступно пояснює нюанси догляду за бетоном. Технічно та серйозно, хоча й з відчутною грою", – казали творці кампанії.

Вони поділилися, що в роликах Джозефіна Джексон грає роль психологині, яка проводить сеанс з розгубленим клієнтом-будівельником. За словами акторки, в центрі відео – жінка, але "не як образ чи об’єкт, а як особистість".

"У центрі сюжету – твердість. Та, яка приходить не відразу, а вимагає правильного догляду. Адже навіть найкращий бетон не стане надійною опорою, якщо з ним поводитися недбало", – розповідали в "Ковальській".

Станом на момент публікації матеріалу, в соцмережах компанії досі є ролики рекламної кампанії "Твердий стандарт".

Раніше ми розповідали, як один із випусків YouTube-шоу "Медичні історії" зіткнувся із хвилею критики в соцмережах через історію учасника-лікаря, який розповів, як в операційній заглядав на груди пацієнтки під наркозом.