Українська правда
Життя

Учені знайшли таки частинку, яка пояснює будову Всесвіту

Версія для друку Коментарі 22
04.07.2012
Учені, що працюють з Великим адронним коллайдером (ВАК), оголосили, що знайдена нова субатомна частинка, яка відповідає за параметрами бозону Хіггса.

Бозон Хіггса - це теоретично передбачувана частинка, що надає іншим частинкам масу. Підтвердження її існування стане відсутньою ланкою в прийнятій більшістю вчених теорії про будову Всесвіту, Бі-Бі-Сі.

Вчені намагалися знайти свідчення існування бозона Хіггса протягом останніх 45 років.

Виявлення бозона Хіггса було основною метою будівництва гігантського колайдера.

ВАК вартістю 10 млрд доларів є найпотужнішим прискорювачем частин з усіх, які були коли-небудь побудовані. За допомогою цього пристрою науковці розганяють пучки протонів до швидкостей, близьких до швидкості світла, і зіштовхують їх один з одним, сподіваючись відшукати невловимий бозон в ще дрібніших елементарних частинках, що утворилися в результаті зіткнення.

Бозон Хіггса є фундаментальною частиною, однією із елементів, з яких побудований Всесвіт. Він також є відсутнім елементом в основній теоретичній конструкції у фізиці елементарних частинок, відомій як Стандартна модель.

"Бозон Хіггса потрібен нам, щоб пояснити, що таке маса. Але насправді ми потребуємо його, щоб зрозуміти Всесвіт, - сказала в інтерв'ю Бі-бі-сі Тара Ширс, фізик елементарних частинок з Ліверпульського університету. – Якби у часток не було маси, не було б зірок, галактик і навіть атомів. Відкриття (бозона) Хіггса підтвердить, що ми застосовуємо правильний підхід, щоб зрозуміти і пояснити Всесвіт".

Dyunka _ 06.07.2012 01:40
ükr:
Читаю я оце ваші коментарі і відчуваю себе повним дибілоїдом )) От же ж добе бути дуже розумним і розуміти такі речі!
ükr _ 05.07.2012 15:56
ükr:
...
придает всем частицам енергию, а значит и массу
...
кроме фотонов (т.е света и носителей электромагнитных сил). фотон единственная стабильная частица без массы. но его и остановить нельзя, он всегда или движется или поглощается и переходит в другие виды енергии
ükr _ 05.07.2012 12:57
Pavel Kachura:
А если отделить этот бозон,то что оставшаяся частица ,та что без бозона,не будет иметь массы?
да были бы без массы если бы не двигались. однако в реальности этого не может произойти, поскольку процесс отделения связан с сильным стоилкновением, которое придает всем частицам енергию, а значит и массу

думаю так
ükr _ 05.07.2012 12:52
Pavel Kachura:Ну раз частица значит её можно отделить от другой частицы,ну раз её обнаружили значит отделили? ... Или эта частица есть,но отделить её невозможно? Или её обнаружили не выделив?
эта частица есть, и она вместе с другими "безмассовыми" частицами очень крепко связана и все они "вместе размазаны и перемешаны" внутрутри стабильных элементарных частиц имеющих массу

ее, как и прочие частицы с которыми она связана, можно кратковременно отделить друг от друга если ей придать дополнительную энергию -- сильно стукнуть

где - то так наверно
Mighty _ 05.07.2012 11:04
Так зараз світова промисловість використовує наукові досягнення 1850-х - 1930-х років. Повинна назбиратися певна маса прикладних та інженерних знань. Побачите, будемо старими дідами, ці бозони вулицями зашурхотять аж гай шумітиме.
АВТОРИЗАЦІЯ
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".

УВІЙТИВІДМІНИТИ