Протизаплідні пігулки відбивають у жінок інтерес до справжніх "мачо"

— 9 жовтня 2009, 09:02

Британські вчені вважають нинішню моду на ніжних, кволих чоловіків у шоу-бізнесі (наприклад, Леонардо ДіКапріо) наслідком побічних ефектів оральних контрацептивів, пише The Daily Mail.

Гормони, які містяться у протизаплідних пігулках, пригнічують у жінок інтерес до чоловіків, які схожі на класичних "мачо", натомість підсилюють привабливість ніжних юнаків. Такі висновки зробили вчені з Шеффілдського університету у статті, яку опублікувало видання Trends in Ecology and Evolution.

"Є багато очевидних переваг пігулок для жінок, але також існує можливість того, що протизаплідні пігулки мають психологічні побічні ефекти, які ми тільки почали вивчати", - пояснила співавтор дослідження доктор Александра Олвергн.

Щоправда, науковці зазначають, що таке корегування смаків у жінок спостерігається всього декілька днів на місяць.

Ученим вже давно відомо, що сексуальні уподобання жінок міняються в залежності від фази менструального циклу. Зокрема, в період овуляції жінки здебільшого віддають перевагу владним чоловікам з мужньою зовнішністю.

РЕКЛАМА:

Це пояснюється тим, що у цей період представниці прекрасної статі намагають обрати максимально не схожого на себе чоловіка у генетичному плані. Адже такий партнер підвищує шанси на народження здорових нащадків.

Та у дні, коли зачаття неможливе, жінки віддають перевагу інфантильним, ніжним чоловікам.

Однак жінки якраз і вживають протизаплідні таблетки, щоб овуляція не наступала. А це означає, що й потягу до справжніх "мачо" у них не виникає.

У свою чергу чоловіки вважають найбільш привабливими жінок у період овуляції. Тож ті, хто користуються оральними контрацептивами в деякій мірі перестають бути такими бажаними для чоловіків.

Та на думку вчених протизаплідні пігулки можуть впливати ще й на підсвідомий вибір сексуальних партнерів.

"Якщо ця теорія підтвердиться, то оральні контрацептиви матимуть наслідки для нинішнього та майбутніх поколінь", - пояснив ще один дослідник Вірпі Ламма.

Реклама:

Головне сьогодні