Влада Південної Кореї зайнялась сватанням громадян
Влада одного з районів столиці Південної Кореї, вирішила серйозно взятися за проблему низької народжуваності. Чиновники запустили програму знайомства самотніх жінок та чоловіків, повідомляє The Korea Times.
Згідно з опитуванням у сеульському районі Гангнам близько 65% жінок у віці від 25 до 34 незаміжні. При цьому, середній показник по місту 51%.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, за 2008 рік середня народжуваність у Південній Кореї становила 1,19 дитини на одну жінку, що є одним з найнижчих показників серед 193 країн по всьому світу. При цьому показник народжуваності саме в районі Гангнам був найнижчим - 0,78 дитини на одну жінку.
Влада району вже виділила понад 16 мільярдів вон на програму із заохочення народжуваність. Зокрема, за народження другої дитини батьки отримують мільйон вон (близько 850 доларів), за третю дитину - 5 мільйонів вон, а за четверту - 10 мільйонів вон.
Однак навіть такий грошовий стимул не покращив ситуацію в районі, який вважається одним з найкращих за рівнем добробуту.
Тож місцева влада вирішила організувати клуб знайомств для чоловіків та жінок, які живуть чи працюють у Гангнамі.
"Учасниками (клубу) стануть люди у віці від 27 до 40 років. Це будуть викладачі, службовці та фахівці інших галузей", - пояснив однин з чиновників .
"Ми сподіваємося поліпшити погляд на шлюб в позитивному напрямку, шляхом надання можливості познайомитися молодим жінкам та чоловікам, які не перебувають у шлюбі", - додав він.
За словами організаторів заходу, чоловіки та жінки приходять до клубу, де просто спілкуються одне з одним, грають у командні ігри. Та наприкінці вечора кожен з учасників має назвати трьох кандидатів, з якими б він пішов на побачення.
Перша спроба уряду посватати громадян пройшла у суботу 14-го листопада.
"Як правило, молоді люди не зацікавлені у заходах або програмах, запропонованих урядом та владою. Тим не менш, очікування цієї події було винятковим, і ми отримали хороші відгуки від учасників. Ми навіть приймаємо дзвінки від батьків, які хочуть, щоб їхніх дітей з кимось познайомили", - розповів керівник компанії, яка виступає спонсором цього "клубу знайомств".