Жінки впадають в залежність від порнографії, як і чоловіки

— 13 липня 2010, 10:54

За останні 10 років все більше жінок впадають в залежність від порнографії в інтернеті.

Так, у 2003 році видання Today's Christian Woman виявило шляхом опитування, що кожна шоста жінка, включаючи християнок, зізнається в тому, що намагається придушити в собі цю залежність.

Приблизно 30% відвідувачів порносайтів - жінки. Такі дані статистики порнографії інтернету за 2008 рік, пише Inopressa з посиланням на The Washington Times.

Психологи і вчені пояснюють зростання цього показника анонімністю та безпекою інтернету".

"Жінки можуть впадати в залежність від порнографії точно так само, як і чоловіки", - зауважив психолог Дуглас Вейсс, виконавчий директор Heart to Heart Counseling Center в Колорадо Спрінгс.

РЕКЛАМА:

Згідно з опитуванням Internet Filter Review від 2006-го року, 9,4 мільйонів жінок щомісяця відвідують сайти для дорослих, причому 13% жінок зізнаються, що заходять на порносайти з робочих комп'ютерів.

"Завжди вважалося, що чоловіки в цілому реагують на візуальні стимули більше, ніж жінки", - відзначає видання, нагадуючи, що в минулому жінки задовольняли свої потреби, читаючи любовні романи, а чоловіки - розглядаючи еротичні фото або відвідуючи стрипклуби.

Нині ж в мережі інтернет доступні більше 1,3 мільйонів порносайтів. Так, порноіндустрія крупніша, ніж доходи грандів високотехнологічного сектора, разом узяті: Microsoft Corp, Google Inc, Amazon.com Inc, eBay Inc, Yahoo Inc, Apple, Netflix Inc та EarthLink.

"Якщо чоловік або жінка регулярно еякулює або відчуває оргазм від порнографії, то він/вона сприймає секс як стосунки з неживими предметами, а не як взаємини", - пояснив виданню Вейсс.

Проте від "сексу з предметом" людина все одно не отримує повної задоволеності. Залежність від порнографії приводить до затримки духовного і морального розвитку, повідомив Вейсс.

Тим часом порнографія стає більш інтерактивною: 87% студентів, опитаних в 2006-му році, зізналися, що займалися віртуальним сексом по "асьці", веб-камері і телефону.

Реклама:

Головне сьогодні