Більше 220 українців застрягли в аеропорту в Домінікані
За даними Вікторії Кулаковської - однієї з пасажирів які чекають на виліт в аеропорту Пунта Кана (Домініканська Республіка), близько 300 українців вже третю добу чекають на виліт в аеропорту.
При цьому їх не повертають до готелів, і вони перебувають в зоні очікування. За словами кулаковської, оператор MIBS travel не може пояснити точної причини такої затримки, посилаючись на поломки в літаку компанії "АероСвіт".
Як зазначив в коментарі УНІАН помічник директора авіакомпанії "АероСвіт" зі зв'язків з громадськістю Сергій Куций, проблемна ситуація дійсно є, проте вона триває не три доби.
За його словами, літак мав вилетіти з Домініканської Республіки 9 січня о 22.15 за місцевим часом (за київським - о 4.15 10 січня), тому затримка становить менше 2 діб. Куций також відзначив, що пасажирів, які чекають на виліт, більш як 220 чоловік.
"На момент, коли літак прилетів з Києва, пасажирів підтягли в аеропорт. Коли з'ясувалося, що є технічні проблеми (з літаком), їх поселили в готель", - повідомив він.
Водночас, за його даними, близько 15-20 чоловік не зв'язалися з представником туроператора, тому їх не поселили.
"Ситуація з`ясовується, найближчим часом буде відомо, коли можливий виліт до Києва", - сказав Куций. До вильоту пасажири перебуватимуть в готелі, сказав він.
Наразі авіакомпанія "АероСвіт" вирішує проблему повернення українських туристів з Домініканської Республіки до Києва і не виключає можливості їхньої доставки резервним повітряним судном.
"В даний час вирішується питання про можливість доставки українських пасажирів з Домініканської Республіки до Києва літаком, що знаходиться в аеропорту Punta Cana International, або відправлення за пасажирами резервного повітряного судна", - говориться в повідомленні прес-служби авіакомпанії.
Згідно з даними компанії, чартерний рейс авіакомпанії "АероСвіт" Пунта Кана - Київ спочатку було затримано на 20 годин у зв`язку з пізнім прибуттям літака з Києва. Проте після його заправлення в місцевому аеропорту виникли сумніви щодо кондиційності заправленого палива.
Всі пасажири (більш як 220 чоловік) поселені в готелі й забезпечені їжею. На 16.30 вівторка, 11 січня, загальна затримка рейса Пунта Кана - Київ становила 1,5 доби, уточнили в "АероСвіті".
Водночас в компанії поки що не повідомляють, коли може бути виконано рейс.
У свою чергу деякі українці, що застрягли в аеропорту Домінікани, повідомила, що не були забезпечені харчуванням і були розселені туроператором в готелі не відразу.
При цьому вони висловила побоювання, що літак не буде готовий до часу їхнього виселення з готелів.